
Bentley переглядає власну електростратегію. Компанія, яка ще п'ять років тому гучно оголосила про повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до кінця десятиліття, тепер визнає: ринок змінився, а плани доводиться коригувати.
За словами нового генерального директора Франка-Штеффена Валлісера, попит на електромобілі преміумкласу виявився значно нижчим за прогнози, а споживачі не готові масово переходити на дорогі EV.
Ще у 2024 році колишній керівник бренду Едріан Холлмарк повідомив, що Bentley продовжить випускати плагін-гібриди й після 2030 року. Очікувалося, що повністю електричний модельний ряд з'явиться у 2033-му, але тепер компанія називає навіть середину наступного десятиліття малоймовірною.
Валлісер в інтерв'ю журналу Autocar наголосив:
«Спрос на електромобілі класу люкс падає… Ринок сьогодні зовсім не такий, як у 2020 році, коли ми анонсували програму Beyond100».
Через це Bentley, як і пов'язані з нею у складі Volkswagen Group Porsche та Audi, змушена довше зберігати двигуни внутрішнього згоряння та продовжувати інвестиції у бензинові силові агрегати.
Це означає, що моделі Continental GT, Flying Spur та кросовер Bentayga й надалі випускатимуться з бензиновими моторами, доповненими гібридами та майбутніми електричними версіями. Перша повністю електрична модель Bentley мала з'явитися у 2025 році, але її дебют перенесли на 2026-й. За даними компанії, це буде кросовер трохи менший за Bentayga, дизайн якого натхненний концептом EXP 15.
Подібну паузу робить і Lamborghini. Її перший електромобіль Lanzador, запланований на 2028 рік, відклали на 2029-й через зниження попиту. Ба більше, керівник бренду Стефан Вінкельманн не виключає появи гібридної версії цього гран-турера.
Попри це, ЄС як і раніше готується заборонити продаж нових авто з ДВЗ із 2035 року. Остаточний перегляд правил очікується наприкінці року, що залишає надію: принаймні гібриди можуть залишитися легальними й після введення заборони.