Британський позашляховик Ineos Grenadier отримав спеціальну лімітовану версію Red Devil, створену на честь першої річниці присутності бренду на китайському ринку. Це справжній ексклюзив - усього буде випущено лише сім таких автомобілів, а вартість кожного складе 838 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 115 тисячам доларів США.
Нова версія Red Devil зберегла брутальний дизайн класичного Grenadier, який часто порівнюють зі старим Land Rover Defender, проте отримала низку унікальних акцентів. Головна відмінність - яскраве червоне забарвлення кузова, що й дало назву моделі. Крім того, позашляховик обладнали високим шноркелем для подолання водних перешкод, металевими захисними накладками на передніх крилах, міцними підніжками, задньою драбинкою та складаним столиком, вмонтованим у дверцята багажника. Усі ці рішення покликані не лише підкреслити ексклюзивність спецверсії, а й зробити її ще більш практичною для експлуатації в екстремальних умовах.
Зовнішність Red Devil відрізняється деталями - крім червоної бази, додані чорні акценти, включно з корпусами дзеркал, механічними ручками дверей, даховим багажником і захисними рейками. Завдяки цим штрихам автомобіль виглядає ще більш жорстким та спортивним. Габарити залишилися такими самими, як у стандартного Grenadier: довжина 4896 мм, ширина 1930 мм, висота 2036 мм при колісній базі 2922 мм. Особливістю є асиметричні задні двері, розділені у пропорції 30/70, що спрощує завантаження як дрібних речей, так і великих вантажів.
Інтер'єр Red Devil поєднує практичність і особливий стиль. П'ятимісний салон виконаний у традиційній для бренду «утилітарній» стилістиці з великою кількістю фізичних перемикачів і навіть верхньою панеллю з окремими кнопками для різних режимів - від бездоріжжя до подолання водних перешкод. Центральним елементом став 12,3-дюймовий мультимедійний екран. Сидіння оздоблені комбінацією шкіри та тканини, мають лаконічну строчку та під собою додаткові відсіки для інструментів. Багажник обшитий водонепроникними матеріалами, що важливо під час подорожей бездоріжжям.
Технічно спецверсія нічим не поступається базовим варіантам моделі. Під капотом встановлений 3,0-літровий бензиновий двигун BMW B58, що розвиває 286 к. с. та 450 Нм крутного моменту, працюючи разом із 8-ступеневим «автоматом» і повноприводною трансмісією. У конструкції передбачені двоступенева роздатка та блокування центрального диференціала. Grenadier Red Devil здатен долати брід глибиною до 800 мм, має кут в'їзду 35,5 градуса та кут з'їзду 36,1 градуса. Максимальна здатність до підйому сягає 45 градусів, що робить його одним із найпідготовленіших серійних позашляховиків.
Для китайських клієнтів Grenadier Red Devil є справжнім символом - це не лише ювілейна модель, а й показник серйозності планів компанії Ineos Automotive на цьому ринку. Виробник підкреслює, що автомобіль також отримав попередню підготовку для подальшого тюнінгу: спеціальні місця для монтажу додаткового обладнання передбачені під капотом і на дахових рейках.
Ineos Automotive - це відносно молодий автовиробник, створений на базі глобальної нафтохімічної корпорації Ineos. Її засновник і голова сер Джим Реткліфф, відомий своєю пристрастю до класичних британських позашляховиків, і став ініціатором створення Grenadier. У 2020 році компанія придбала французький завод у Гамбаху, а вже у 2022 році почалося серійне виробництво моделі. Крім автомобільного напряму, Ineos активно інвестує в спорт, зокрема у футбольні клуби «Манчестер Юнайтед», «Ніцца», «Лозанна», а також у команду Формули-1 Mercedes-AMG Petronas.