Компанія Audi опинилася в центрі нової хвилі чуток, які ставлять під сумнів майбутнє одного з найочікуваніших спорткарів у кузові універсал - Audi RS6 e-tron. Попри повідомлення про можливе скасування повністю електричної версії, на дорогах загального користування продовжують з'являтися закамуфльовані прототипи як електричного RS6 e-tron, так і його побратима з гібридною силовою установкою. Це породжує невизначеність і водночас інтригу серед автомобільних ентузіастів.
Фотошпигуни вже двічі за останні дні зафіксували випробувальні мули, і знімки демонструють чіткі відмінності між двома варіантами. Електрична версія вирізняється закритою решіткою радіатора та роздільною двоярусною оптикою, тоді як гібридний RS6 має традиційніші фари, масивні повітрозабірники та зберігає класичну стилістику з елементами агресивного обвісу. В обох автомобілів можна помітити розширені крила, а на кормі універсалів встановлено нові тонкі світлодіодні ліхтарі, хоча саме у версії з ДВЗ вони мають характерну «вусату» форму, що надає їй виразнішого вигляду.
Технічна база у двох моделей різна. Повністю електричний RS6 e-tron побудовано на платформі PPE концерну Volkswagen Group, яка також лежить в основі Audi A6 e-tron, S6 e-tron, Q6 e-tron та Porsche Macan Electric. За попередніми оцінками, потужність електричної установки може сягати близько 805 к.с. (600 кВт), що є суттєвим кроком уперед у порівнянні з поточними моделями Audi. Для порівняння, Audi S6 e-tron розвиває 543 к.с., а отже версія RS повинна отримати значний приріст у характеристиках. Водночас варто зазначити, що навіть така віддача виглядає помірною на фоні найпотужніших сучасних електроседанів, серед яких Xiaomi SU7 чи Porsche Taycan із понад 1500 к.с.
Щодо гібридного RS6, він базується на класичній платформі з ДВЗ і вперше отримає технологію plug-in hybrid у лінійці RS6. За інсайдерськими прогнозами, потужність складе приблизно 750 к.с., що формально трохи менше, ніж у електричної версії. Водночас завдяки суттєво меншій масі гібрид може виявитися не менш динамічним у реальних умовах, адже за рахунок відсутності громіздкої батареї вагою понад 2,5 тонни він буде легшим і потенційно спритнішим.
Історично Audi RS6 завжди був унікальним поєднанням практичності універсала та екстремальних характеристик суперкара. Протягом понад двадцяти років ця модель здобула культовий статус серед автолюбителів, адже забезпечувала баланс між щоденною універсальністю та вражаючою динамікою. Саме тому будь-які новини про можливе скасування електричного варіанту викликають значний резонанс.
Раніше очікувалося, що першою вийде на ринок саме версія RS6 e-tron, тоді як гібрид мав дебютувати у 2026 році. Обидві моделі планувалися як у кузові універсал, так і у варіанті liftback-седан. Проте після появи інформації про можливе зупинення проєкту електроверсії цей графік опинився під питанням.
Офіційно Audi поки що не підтвердила і не спростувала відмову від RS6 e-tron. Тому ситуація виглядає двозначно: з одного боку - регулярні тести прототипів на дорогах, з іншого - чутки про закриття проєкту. Можливо, компанія використовує випробувальні зразки для тестування нових технологій та систем, перш ніж остаточно ухвалити рішення щодо серійного виробництва.