Електричні вантажівки MAN eTGX наїздили понад 5 млн км

19:44 14.09.2025
Електричні вантажівки MAN eTGX наїздили понад 5 млн км

Електричні вантажівки MAN довели свою ефективність у реальних умовах експлуатації та вже стали важливим елементом екологічної трансформації європейських перевізників. Лише з початку 2025 року клієнтський парк передсерійних тягачів MAN eTGX подолав понад 5 мільйонів кілометрів дорогами Європи, що дозволило уникнути викидів близько 3600 тонн CO2 у навколишнє середовище. Йдеться про партію з приблизно 200 машин, які MAN Truck & Bus передала своїм ключовим партнерам у логістиці, серед яких DB Schenker, Dachser, Duvenbeck, Draxlmaier, Behrens Group, Jacky Perrenot, а також інші оператори, що працюють у галузях автомобільних перевезень, деревообробки, харчової та будівельної логістики.

Середня витрата електроенергії під час експлуатації цих машин становила 90 кВт-год на 100 км, тоді як дизельний аналог витрачає приблизно 27 літрів пального на таку ж дистанцію. У масштабі життєвого циклу одного електровантажівки, який сягає близько 1,2 мільйона кілометрів, економія становить десятки тонн викидів. Для всієї партії з 200 машин це означає потенційне скорочення приблизно 172 тисяч тонн CO2, що відповідає річним викидам невеликого німецького міста з населенням близько 32 тисяч осіб.

Важливо, що ці результати отримані ще до запуску серійного виробництва. У червні 2025 року MAN розпочав серійне складання моделей eTGX та eTGS на заводі у Мюнхені. Це виробництво стало унікальним завдяки змішаній складальній лінії, де одночасно випускаються як електричні, так і дизельні вантажівки. Потужність лінії дозволяє випускати до 100 автомобілів на день. Попит на електровантажівки виявився надзвичайно високим: у портфелі замовлень компанії вже майже 800 електричних машин, а мета перевищити позначку у 1000 замовлень до кінця року виглядає цілком досяжною.

Попит на електровантажівки MAN у першій половині 2025 року зріс на 238% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Це зростання, попри відносно невелику стартову базу, свідчить про стрімку динаміку ринку та готовність логістичних компаній переходити на більш екологічні рішення.

Використання MAN eTGX підтверджується конкретними прикладами. У Behrens Group, одному з найбільших німецьких постачальників деревини, електровантажівки вже пройшли понад 50 тисяч кілометрів у повністю електричному режимі. Частина цих машин заряджається від власних сонячних електростанцій, а також обладнана змінними кузовами для електричних навантажувачів.

У Франції компанія Jacky Perrenot, один із провідних операторів у сфері харчових перевезень, замовила понад 100 електровантажівок. У Нідерландах оператори Cornelissen, van Doorn і Koopman вже почали використовувати MAN eTrucks для міської та регіональної доставки. У Польщі компанія Danone застосовує електровантажівки MAN у сфері харчової логістики, зменшуючи вуглецевий слід своєї діяльності. В Португалії логістична компанія TJA посилила парк електротягачами для національних перевезень, у Норвегії Nor Tekstil почала експлуатацію MAN eTrucks для перевезень у текстильному секторі, а в Данії виробник напоїв Royal Unibrew використовує їх для екологічніших поставок у роздрібну мережу.

Зростає також зацікавленість муніципалітетів: в Австрії об'єднання дванадцяти міст і громад уклало рамкову угоду на постачання до 45 електровантажівок MAN.

Фрідріх Бауманн, член правління MAN Truck & Bus з питань продажів і клієнтських рішень, наголосив, що подолані клієнтськими автомобілями 5 мільйонів кілометрів є переконливим доказом практичної придатності MAN eTrucks у різних галузях. За його словами, універсальність машин дозволяє успішно застосовувати їх у будівництві, муніципальному секторі, харчовій, деревообробній і автомобільній логістиці, а початок серійного виробництва розширює ці можливості, забезпечуючи клієнтів найкращими рішеннями для сталих перевезень.


Источник: MAN
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024