Представлено другий мотоцикл Great Wall з горизонтально-опозитним двигуном

21:04 12.09.2025
Представлено другий мотоцикл Great Wall з горизонтально-опозитним двигуном

Днями Міністерство промисловості КНР опублікувало офіційні фотографії та технічні характеристики другої моделі мотоцикла від Great Wall Motor, яка виходить під окремим брендом Souo. Якщо перша модель, турер Souo S2000, одразу ж була сприйнята як прямий конкурент легендарного Honda Gold Wing, то новинка під індексом LH2000 позиціонується як класичний круїзер, з яким китайський виробник фактично заходить на територію Harley-Davidson, щонайменше на внутрішньому ринку.

Як випливає з документів, поданих до реєстру дорожніх транспортних засобів, Great Wall заявила одразу кілька варіантів цієї моделі. Наприклад, LH2000-6 має габарити 2690 x 925 x 1159 мм та колісну базу 1810 мм. Цікаво, що модифікація LH2000-3 передбачає одномісне виконання, тоді як інші версії будуть двомісними. Усі вони оснащуються тим самим 2,0-літровим горизонтально-опозитним восьмициліндровим атмосферним двигуном GW8P68MYL, що встановлюється і на турері Souo S2000. Його максимальна потужність становить 113 кВт (близько 153 к.с.), а заявлена швидкість сягає 200 км/год.

Таким чином, технічна база залишається спільною з флагманом лінійки, але візуально й концептуально LH2000 орієнтований на іншу аудиторію - шанувальників потужних, важких та статусних круїзерів у дусі Harley-Davidson. Для порівняння, Souo S2000, представлений у жовтні 2024 року, доступний у трьох версіях: обмежена серія Founder Edition (лише 88 екземплярів) за ціною 288 800 юанів, S2000GL із трьома кофрами за 238 800 юанів та S2000ST із двома кофрами за 218 800 юанів. Цей турер має габарити 2660 x 950 x 1540 мм, таку ж колісну базу 1810 мм, той самий опозитний V8 на 2,0 літри з максимальною швидкістю до 210 км/год і унікальну для світового ринку комбінацію 8-циліндрового двигуна з 8-ступеневою автоматичною коробкою з подвійним зчепленням, що виробник позиціонує як єдину у світі «8&8» силову установку.


Источник: ITHome
Фото: MIIT
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024