Головний дизайнер Mercedes-Benz розкритикував салон свіжого концепту Audi

21:47 10.09.2025
Головний дизайнер Mercedes-Benz розкритикував салон свіжого концепту Audi

На автосалоні в Мюнхені між німецькими автовиробниками розгорілося не лише суперництво за нові технології, а й справжня дискусія навколо дизайну інтер'єрів майбутніх моделей. Приводом стала прем'єра концепт-кара Audi Concept C - родстера з жорстким складаним дахом та електричною силовою установкою. В Audi вирішили зробити ставку на мінімалізм: стримані лінії, відсутність надмірної електроніки і невеликий екран, який мав підкреслити чистоту стилю. Проте такий підхід викликав різку критику з боку головного дизайнера Mercedes-Benz Гордена Вагенера.

За словами Вагенера, інтер'єр Audi Concept C виглядає так, наче його розробили у 1995 році. Він вважає, що для сучасного концепт-кара таке рішення занадто архаїчне й не відповідає очікуванням ринку, який дедалі більше орієнтується на передові технології та інтерактивні рішення. Дизайнер підкреслив, що сам є прихильником «гіпераналогових речей», однак у новому автомобілі відмовлятися від великих дисплеїв - це хибний крок. Маленький екран, на його думку, створює у клієнта відчуття, що він сидить у менш престижному автомобілі.

Він також зауважив, що для нішевого шоу-кара подібне рішення може бути прийнятним, але для серійних моделей такий підхід приречений на провал. Сучасні автомобілі, наголосив Вагенер, повинні залишати баланс між цифровими технологіями та зручністю. З розвитком систем на основі штучного інтелекту та голосових помічників роль голосового управління зростає, але воно має доповнюватися великими екранами, які забезпечують візуальну підтримку, можливість перегляду контенту та створюють відчуття сучасності.

Дісталося й іншим конкурентам. Вагенер висловився і про перший серійний представник сімейства BMW Neue Klasse - електричний iX3. Він розкритикував ідею виведення інформації під лобове скло, наголосивши, що віддалене розташування екрану робить дані дрібними та відволікає водія. Крім того, відсутність можливості керувати таким екраном дотиком змушує додавати ще один сенсорний дисплей, у результаті чого інформація подається на різних рівнях. Це, на думку Вагенера, не є інтуїтивно зрозумілим і ускладнює взаємодію з системою.

Mercedes-Benz натомість демонструє інший підхід. Під час тієї ж виставки компанія показала новий електричний GLC, оснащений рекордним за розмірами дисплеєм - 39,1-дюймовим MBUX Hyperscreen. Такий підхід у Штутгарті вважають оптимальним: великий екран поєднує в собі сучасність, практичність та можливість інтегрувати розширені мультимедійні функції.


Источник: Top Gear
Фото: Audi
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024