На відкритті автосалону в Ченду 29 серпня відбулася публічна прем'єра нового флагманського седана Voyah Passion L, який позиціонується як преміальний представник класу великих бізнес-седанів. Автомобіль створений для тих, хто цінує сучасні технології, високий рівень комфорту та потужну динаміку. Новинка одразу привернула увагу відвідувачів завдяки елегантному двокольоровому кузову, виконаному в стилі, який нагадує дизайнерську концепцію Mercedes-Maybach, а також хромованим колісним дискам із напівзакритим малюнком, що підкреслюють статусність моделі.
Voyah Passion L побудований на базі нової архітектури і вирізняється футуристичним дизайном у стилі «Куньпін розкрив крила», де масивна решітка радіатора плавно поєднана з капотом, а фірмовий логотип Voyah має підсвітку. Передня оптика виконана у двоярусному стилі: верхня частина - це LED-модулі денних ходових вогнів, а нижня відповідає за дальнє та ближнє світло. Позаду привертає увагу лаконічна лінія світлодіодних ліхтарів, що об'єднує всю ширину автомобіля, та інтегрований набір сенсорів, які відповідають за роботу складних систем допомоги водію.
За своїми габаритами Passion L впевнено конкурує з представниками німецької «великої трійки» - довжина становить 5125 мм, ширина - 1985 мм, висота - 1522 мм (у деяких комплектаціях 1505 мм), а колісна база сягає 3010 мм. Такі пропорції забезпечують просторий салон і підкреслюють статус автомобіля як розкішного представницького седана.
Головною технічною перевагою Passion L стала абсолютно нова гібридна силова установка на базі 1,5-літрового бензинового двигуна потужністю 150 к.с., що працює разом із двома електромоторами: переднім на 204 к.с. та заднім на 318 к.с. Сукупна потужність системи сягає вражаючих 522 к.с., що дозволяє автомобілю демонструвати високий рівень динаміки й водночас зберігати ефективність у повсякденному використанні. У складі гібридної системи використовується літій-іонна батарея ємністю 63 кВт-год, завдяки якій запас ходу на електротязі за циклом CLTC становить 410 км. У змішаному режимі витрата пального за стандартом WLTC складає лише 5,67 л/100 км, що робить Passion L одним із найбільш економічних серед великих седанів цього класу.
Важливою особливістю моделі стала інтеграція передових технологій від Huawei. Автомобіль оснащується лідаром, розташованим на даху, що дозволяє реалізувати просунуту систему автономного водіння Huawei QianKun, а мультимедійний комплекс працює на базі новітньої версії HarmonyOS, пропонуючи інтуїтивний інтерфейс і широкі можливості персоналізації.
Ціна на Voyah Passion L поки офіційно не оголошена, але, за попередньою інформацією, вартість буде суттєво нижчою за пропозиції від Mercedes-Benz S-Class, BMW 7-ї серії та Audi A8, що може зробити цей седан привабливим вибором для тих, хто шукає баланс між преміальною якістю, технологічністю та доступнішою ціною. Очікується, що продажі моделі на внутрішньому ринку Китаю розпочнуться вже найближчими місяцями, а пізніше компанія планує вивести новинку і на міжнародні ринки.