У 2024-2025 роках сервіс «Інклюзивний» від Uklon у Києві й Львові здійснив понад 10 тис. поїздок завдяки партнерству з мережею АЗК ОККО, яка забезпечує ці автомобілі пальним. Про це повідомляється на офіційній сторінці мережі у Facebook.
Зокрема лише у Львові протягом року послугою скористалися 658 користувачів - вони здійснили 4 353 поїздки й подолали понад 32 тис. км. У Києві від початку 2025 року виконано 5 884 замовлення для 1 030 пасажирів, які разом проїхали більш як 71 тис. км.
Автівки інклюзивного класу обладнані пандусами, фіксаторами безпеки й просторими салонами, що робить поїздки доступними й комфортними.
В ОККО підкреслюють, що ці дані про доступність, гідність і право на свободу руху. Компанія також запускає серію публікацій з історіями користувачів інклюзивного сервісу й закликає бізнес об'єднуватися заради розвитку безбар'єрності в Україні.
Нагадаємо, партнерство ОККО з Uklon стартувало у січні 2024 року, коли мережа надала 3,5 млн грн на закупівлю й оснащення трьох автомобілів інклюзивного класу у Львові, а також пальне на 1,5 року для них.
У січні цього року OKKO стала паливним партнером онлайн-сервісу виклику авто Uklon у створенні інклюзивного класу авто у Києві, надавши понад 50 тис. л дизельного пального для 6 інклюзивних авто у Києві.