Чеська компанія Skoda, яка останні роки зосереджена на розвитку електричних моделей і модернізації основної лінійки, несподівано для багатьох звернулася до своєї минулої спадщини та представила концептуальний пікап у стилі Modern Solid, натхненний легендарною моделлю Felicia Fun. Цей унікальний автомобіль був створений французьким дизайнером Жюльєном Птісеньєром, який працює у Skoda як дизайнер інтер'єрів. Він не лише переосмислив дизайн Felicia Fun 1990-х років, а й додав у нього сучасні риси, використовуючи новітні технології, включно з інструментами штучного інтелекту. Як зазначає сам дизайнер, експерименти з ШІ допомогли швидко створити кілька концепцій, але фінальні деталі він доопрацьовував вручну, щоб зберегти фірмовий стиль Skoda та дух оригінальної моделі.
Оригінальний пікап Felicia Fun, що випускався на заводі у Квасінах із 1997 по 2000 рік, був одним із найбільш незвичайних автомобілів Skoda. Він мав складну задню перегородку за передніми сидіннями, яка дозволяла перетворити пікап із двомісного на чотиримісний, додаючи два додаткові сидіння у вантажному відсіку, які можна було закрити брезентовим дахом. Модель продавалася лише у жовтому кольорі з можливістю вибору яскравих акцентів - зеленого чи помаранчевого - для бамперів і спойлерів. За три роки було випущено всього 4216 екземплярів, що зробило Felicia Fun одним із найрідкісніших сучасних автомобілів Skoda.
Сучасний концепт Felicia Fun отримав риси нової дизайнерської мови Modern Solid, яку вперше продемонстрували на концепті Vision 7S у 2022 році. Передня частина пікапа має закриту решітку Tech-Deck Face, тонкі Т-подібні світлодіодні фари та захисну накладку знизу. Широкий кузов, довгий капот і великі легкосплавні колеса з аеродинамічними накладками додають йому сучасного та динамічного вигляду, водночас зберігаючи відсилання до оригінальної пляжної тематики 1990-х років завдяки рожевим акцентам, які можна побачити на задніх ліхтарях, дисках і навіть у деталях логотипа. На жаль, концепт не отримав фірмової електричної перегородки, як у оригіналу, тож залишився виключно двомісним.
Інтер'єр концепту також виконаний у дусі ретро - він отримав повнорозмірну цифрову панель приладів, але з оформленням, яке нагадує старі ЕПТ-монітори. Це поєднання ретро-естетики та сучасних технологій стало головною дизайнерською ідеєю проєкту. Технічних характеристик компанія не розкрила, але за зовнішніми ознаками зрозуміло, що автомобіль задуманий як електричний і, ймовірно, міг би базуватися на платформі MEB від Volkswagen Group, що використовується у моделях VW ID. та інших електрокарах концерну.
Щодо можливого серійного виробництва цього пікапа, то Skoda поки що не робила офіційних заяв. Проте керівництво компанії натякнуло, що якщо продажі основних моделей будуть успішними, то у майбутньому можуть з'явитися й більш нішеві та експериментальні проєкти, подібні до цього концептуального пікапа.