Xiaomi активно готує розширення модельного ряду своїх електромобілів. Під час дорожніх тестів у Китаї фотошпигуни зафіксували прототип нового седана, який може стати подовженою версією флагманського електроседана Xiaomi SU7. Попри відсутність офіційних коментарів компанії, у ЗМІ новинку вже охрестили Xiaomi SU7 L.
Судячи з фото, автомобіль зберіг фастбек-силует звичайного SU7, проте за стійкою B кузов помітно подовжено. Аналітики припускають, що довжина версії L зросте з 4 997 мм до близько 5,2 метра, а колісна база, яка зараз становить 3 000 мм, збільшиться на 80-150 мм. Така модифікація орієнтована на бізнес-аудиторію, де особливу увагу приділяють простору та комфорту другого ряду. Очікується поява ширших і м'якших задніх сидінь, покращених матеріалів оздоблення, персональних мультимедійних екранів, а також преміальних опцій на кшталт невеликого холодильника.
Зовнішність автомобіля зберегла впізнаваний «крилоподібний» передній дизайн та фірмові світлодіодні ліхтарі Star-Ring, але кузов виглядає значно солідніше та більш представницьким. За характером новинка має відійти від спортивного позиціонування стандартного SU7, трансформувавшись у більш статусний бізнес-седан - подібно до того, як Porsche Panamera Executive орієнтується на пасажирів заднього ряду.
Технічних деталей поки небагато. Прототип, імовірно, збереже 800-вольтову архітектуру, на якій базується стандартний SU7, а також фірмові інтелектуальні системи допомоги водієві Xiaomi. Водночас збільшені габарити потребуватимуть оновленої настройки підвіски для збереження балансу між динамікою та комфортом.
За попередніми даними, ціна Xiaomi SU7 L перевищить 400 000 юанів (приблизно 55 800 доларів США), що значно дорожче за стандартний SU7, який стартує від 215 900 юанів (приблизно 30 200 доларів), і помітно вище за одного з ключових конкурентів - BYD Han L Flagship, який коштує від 279 800 юанів (близько 39 030 доларів). Таким чином, новинка опиниться в сегменті між локальними гравцями та Tesla Model S, яка в Китаї починається від 684 900 юанів (приблизно 95 550 доларів).
Розробка перебуває на ранньому етапі, і точні характеристики, як і офіційна назва, залишаються невідомими. За прогнозами експертів, серійний дебют Xiaomi SU7 L може відбутися приблизно у 2026 році. Паралельно компанія працює над двома іншими моделями - кросовером YU9 і «зарядженою» версією YU7, яка, за оновленими даними, отримає позначення GT замість Ultra.