Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій напівпричепів в Україні та визначили найпопулярніші типи й марки у трьох ключових сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах і реєстраціях нових.
У липні 2025 року українські перевізники придбали загалом 1132 нових та вживаних напівпричепи. Це на 1% менше, ніж було у червні цього року, та на 46,3% менше відносно обсягів липня 2024 року.
Найбільшу частку склали внутрішні перепродажі - 61,1% (692 шт.), далі - імпорт вживаних, 30,4% (344 шт.). Нові імпортовані напівпричепи охопили 7,4% (84 шт.), ще 1,1% (12 шт.) - техніка, виготовлена в Україні.
За окремими підсегментами динаміка торгів напівпричепами виглядає так:
Статистика показує стабільну спадну динаміку у цій частині авторинку.
Найпопулярнішою категорією тут стали самоскиди, також попит був на бортові тентовані варіанти та фургони-рефрижератори.
Серед виробників лідером на внутрішньому ринку став німецький Schmitz Cargobull - виробів цього бренду було куплено 155 шт.
Друге і третє місця зайняли також німецькі марки - Krone (79 шт.) та Kogel (60 шт.) відповідно.
Серед «свіжопригнаних» напівпричепів наймасовішими стали тентовані варіанти, також активно ввозили самоскиди та тентовані платформи.
Першою в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених із-за кордону, стала марка Schmitz Cargobull з підсумком 147 перших реєстрацій.
Друге місце посіла продукція Krone (37 шт.). На третьому місці розташувався Kogel (16 шт.).
У цій групі наймасовішим типом стали рефрижератори. Другі за популярністю самоскиди, третя позиція у тентованих версій.
Рейтинг виробників нових напівпричепів очолив Schmitz Cargobull (28 шт.). Друге місце у продукції Krone (12 шт.), третє здобув Wielton з підсумком 11 шт.