Тюнери з Ruf показали свій варіант позашляхового Porsche 911

20:09 21.08.2025
Тюнери з Ruf показали свій варіант позашляхового Porsche 911

Відома німецька компанія RUF, яка протягом десятиліть прославилася глибокою модернізацією та інженерним переосмисленням автомобілів Porsche, на цьогорічному фестивалі Monterey Car Week офіційно передала першому клієнту серійний позашляховий спорткар RUF Rodeo. Ця модель стала несподіванкою на фоні звичної для RUF орієнтації на низькі, швидкі та аеродинамічні купе, адже Rodeo - це зовсім інший підхід, який поєднує культовий силует Porsche 911 із бездоріжжям.

Історія цього автомобіля почалася у 2020 році, коли компанія вперше показала концепт Rodeo, який виглядав радше як дизайнерський експеримент, ніж як майбутній серійний продукт. Але попит на ідею позашляхового спорткара виявився вищим за очікування. Вже через три роки, на події The Quail, A Motorsports Gathering у межах Monterey Car Week, компанія презентувала готову до експлуатації серійну версію, створену на замовлення одного з постійних клієнтів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений RUF Automobile GmbH (@rufsince1939)

Серійний RUF Rodeo побудований на фірмовому вуглеволоконному монококу, спільному з іншими сучасними моделями RUF, проте значно адаптованому для роботи у складних умовах бездоріжжя. Перший екземпляр отримав глибокий чорний відтінок Jordan Black, який гармонійно поєднано з білими кованими дисками з центральним кріпленням, рейлінгами на даху та чотирма розділеними вихлопними патрубками. Агресивний вигляд підкреслюють інтегровані захисні бампери та розширені крила. Колія збільшена на 41 міліметр спереду та на значні 142 міліметри ззаду, що забезпечує стійкість та впевнене поводження на бездоріжжі.

Підвіска - це окрема гордість інженерів RUF: двоважільна схема із системою pushrod, розроблена всередині компанії, забезпечує дорожній просвіт у 242 міліметри. Підвіска поєднується з повноприводною трансмісією з можливістю регулювання та керамічними гальмами з шестипоршневими супортами та 350-міліметровими дисками на кожному колесі, що гарантує ефективне гальмування навіть у складних умовах.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Larry Chen (@larry_chen_foto)

Серце автомобіля - 3,6-літровий турбований опозитний шестициліндровий двигун з водяним охолодженням, який розвиває 610 кінських сил та 716 Нм крутного моменту. У парі працює класична шестиступенева механічна коробка передач, що дарує водію максимально аналоговий досвід керування, який залишається візитною карткою RUF.

Під час офіційної презентації компанія також наголосила, що Rodeo символізує новий напрямок розвитку бренду - поєднання спортивного ДНК з функціональністю для пригод. Унікальною деталлю стала й лімітована колекція джинсів Rodeo, розроблена дизайнеркою Алоїзою Руф спеціально до першої поставки. Кожна пара має ручний розпис і свій номер, що робить її ексклюзивним аксесуаром для власників авто.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений RUF Automobile GmbH (@rufsince1939)

RUF також презентував інші новинки. Разом із Rodeo публіці показали надпотужний CTR3 EVO, пофарбований у білий колір Howe White. Цей трековий суперкар обладнаний 3,8-літровим бітурбованим опозитним двигуном потужністю 800 к.с. і 990 Н·м крутного моменту, працює у парі з семиступеневим «роботом» із подвійним зчепленням і розганяється до максимальної швидкості 380 км/год. Також увагу привернула модель Tribute, яка вийде у 2026 році та стане єдиним у світі серійним автомобілем з повітряним охолодженням двигуна. Tribute оснащено новим 3,6-літровим бітурбованим опозитником потужністю 550 к.с., і він став даниною історії класичних Porsche 911.


Источник: Autoblog
Фото: RUF
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024