Оновлений Geely Boyue, який на зовнішніх ринках продається під назвою Cityray, офіційно вийшов у продаж у Китаї й відразу привернув увагу своєю доступною ціною. Для перших покупців кросовер коштує від 78,9 до 99,9 тис. юанів, що еквівалентно приблизно від 10,8 до 13,7 тис. доларів США. Додатково передбачені маркетингові бонуси: знижка у 8 тис. юанів (близько 1100 доларів) за умови внесення депозиту в 1 тис. юанів (приблизно 140 доларів), а також подарункові опції на суму 6 тис. юанів (близько 830 доларів).
Geely позиціонує новинку як оновлення середини життєвого циклу моделі, орієнтоване передусім на дизайн та технологічність. Зовні Boyue/Cityray отримав змінену решітку радіатора з вертикальними елементами, нові декоративні вставки та більш виразні риси передньої частини. Автомобіль пропонується у чотирьох кольорах кузова: «Лазуровий», «Білий дощовий», «Сірий Лантін» та «Сріблястий водяний відблиск».
У салоні головним акцентом стала нова медіасистема Flyme Auto 1.8 з великим 14,6-дюймовим дисплеєм із роздільною здатністю Full HD. Система підтримує багатозадачність, голосове керування, інтеграцію з оновленими картами Amap та розширені можливості AI-асистента. Додатково доступна функція віддаленого управління авто через мобільний застосунок. Поруч із екраном передбачено 50-ватну бездротову зарядку для смартфонів.
Автомобіль оснастили сучасними системами допомоги водію: адаптивний круїз-контроль, утримання у смузі, попередження про відкриття дверей, круговий огляд, розпізнавання дорожніх знаків, попередження про перехресний рух ззаду та асистент при зміні смуги. L2-комплекс підтримує автоматичне гальмування, розпізнавання обмежень швидкості, а також функцію «автопілота» у межах смуги.
У плані зручності новий Boyue отримав більш ергономічні сидіння з електрорегулюванням (6 напрямків для водія та 4 для пасажира), підігрів та вентиляцію передніх крісел у трьох режимах, а також функцію «вітального входу» для водія. Простір у салоні збільшено: об'єм багажника сягає 580 літрів плюс 75 літрів у додатковому відсіку, а довжина вантажного простору з розкладеними сидіннями становить майже два метри.
Під капотом кросовер зберіг 1,5-літровий турбодвигун потужністю 181 к.с. у поєднанні з 7-ступеневим «роботом» із подвійним зчепленням. Розгін до 100 км/год становить 7,9 секунди, середня витрата пального за циклом WLTC - 6,44 л/100 км. Привод - лише передній.