У Китаї розпочалися постачання нового повнорозмірного плагін-гібридного SUV Geely Galaxy M9 до дилерських центрів для демонстрації та проведення тест-драйвів. Йдеться про топові комплектації, оснащені 21-дюймовими колесами та повним приводом. Продажі мають стартувати в третьому кварталі 2025 року, а стартова ціна складе близько 250 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 34 650 доларів США.
Geely Galaxy - це окремий бренд нових енергетичних автомобілів, створений компанією Geely Automobile у 2023 році. Лінійка модифікацій вже налічує десять моделей, а хетчбек Galaxy Xingyuan за підсумками перших семи місяців 2025 року став найбільш продаваною моделлю бренду на внутрішньому ринку. За межами Китаю автомобілі Geely Galaxy реалізуються під маркою Geely без згадування суббренду - наприклад, Galaxy E5 відомий як Geely EX5, а Galaxy Starship 7 продається як Geely Starray EM-i.
Флагманський Galaxy M9 побудовано на новій електромобільній платформі GEA. Він отримав гібридну силову установку Thor EM Super Electric Hybrid System (EM-P), що складається з 1,5-літрового турбодвигуна потужністю 120 кВт (161 к.с.) та трьох електромоторів: передній розвиває 180 кВт (241 к.с.), а два задніх - по 170 кВт (228 к.с.) кожен. Сукупна віддача - 520 кВт (697 к.с.). Розгін до 100 км/год становить 4,5 секунди, а запас ходу у комбінованому циклі досягає 1500 км.
Для Galaxy M9 доступні два варіанти тягових батарей: 18,4 кВт-год (запас ходу на електротязі 85 км) і 41,5 кВт-год (185 км). У режимі з розрядженою батареєю витрата пального складає 4,8 л/100 км. Підвіска - пневматична двокамерна з системою CDC (Continuous Damping Control).
Довжина кузова - 5205 мм (лише на 4 мм менше за Mercedes-Benz GLS), ширина - 1999 мм, висота - 1800 мм, колісна база - 3030 мм. Виробник стверджує, що коефіцієнт використання внутрішнього простору сягає рекордних у класі 88,3%.
Зовнішність флагмана вирізняється світлодіодною лінією «Brilliant Galaxy», що об'єднує головну та задню оптику, класичними дверними ручками та сенсором LiDAR на даху.
Салон виконаний у шестимісному компонуванні 2+2+2. Кожне сидіння має електрорегулювання та підігрів, а передні та другий ряд додатково обладнані вентиляцією та функцією масажу. Пасажир переднього ряду отримав режим «нульової гравітації» з підставкою для ніг, а для другого ряду він доступний як опція.
Центральна консоль включає 30-дюймовий сенсорний екран з роздільною здатністю 6K, який можуть одночасно використовувати водій і передній пасажир, а також цифрову панель приладів на 12,66 дюйма. На центральному тунелі розміщено два бездротові зарядні майданчики, блок фізичних кнопок та приховані підстаканники.
Для пасажирів ззаду передбачено 17,3-дюймовий стельовий дисплей, розкладний столик для другого ряду праворуч та холодильник об'ємом 9,1 літра. Акустична система Flyme Sound із 27 динаміками забезпечує ефект об'ємного звучання.