Новий універсал Stelato S9T показали всередині

18:12 12.08.2025
Новий універсал Stelato S9T показали всередині

Hongmeng Intelligent Driving готується до запуску нового універсала Stelato S9T, створеного на базі преміального електроседана Stelato S9. Офіційний початок попередніх продажів заплановано на 18 серпня, про що повідомив керівник Huawei з напрямку автомобільних технологій Юй Чендун (відомий також як Річард Ю). Цей проєкт є спільною роботою Huawei та її автомобільного партнера Seres під суббрендом Stelato (у Китаї модель відома як Xiangjie S9T).

Новий Stelato S9T позиціонується як універсал підвищеної місткості та комфорту, орієнтований на поєднання преміального рівня оздоблення з високою практичністю. Автомобіль отримав кузов типу хетчбек-універсал довжиною 5160 мм, шириною 2005 мм та висотою 1492 мм, з колісною базою 3050 мм, що робить його більшим за Skoda Superb і Volkswagen Passat у схожих кузовах. Завдяки такому формату він поєднує динамічний силует із просторим п'ятимісним салоном та великим багажним відсіком, який після складання задніх сидінь збільшується настільки, що за об'ємом не поступається багажникам середньорозмірних кросоверів та навіть деяких SUV.

Інтер'єр моделі повністю орієнтований на комфорт та технологічність. Задні сидіння можуть складатися одним натисканням кнопки, а переднє пасажирське крісло має так звану «функцію нульової гравітації» - спеціальне ергономічне положення, яке зменшує навантаження на хребет і ноги під час тривалих поїздок. Для переднього пасажира передбачений окремий мультимедійний екран, що дозволяє переглядати відео чи користуватися розважальними додатками незалежно від центральної системи.

Центральний підлокітник оснащений компресорним холодильником з функцією нагріву, який може зберігати напої холодними або підтримувати їжу теплою, а також має кодовий замок для безпечного зберігання особистих речей. Завдяки великій задній двері з форматом «ліфтбек» доступ до багажника максимально зручний, а об'ємний відсік підходить для транспортування габаритного спорядження, включно з обладнанням для кемпінгу, риболовлі або велосипедних подорожей.

З точки зору технологій безпеки та автоматизації, Stelato S9T отримав розширений набір сенсорів, включаючи чотири лідари, 4D-модулі міліметрового діапазону та інші датчики, що забезпечують круговий огляд. У поєднанні з фірмовою системою автономного водіння Huawei ADS 4 це дає автомобілю можливість працювати у розширених режимах допомоги водієві та часткової автоматизації руху навіть у складних міських умовах.

Підвіска автомобіля побудована на пневматичних елементах із системою безступінчастого регулювання амортизації (CDC), з двоважільною схемою спереду та багатоважільною ззаду. Платформа Huawei Tuling 3.0 забезпечує баланс між комфортом і точністю керування, а також оптимізує стабільність на високих швидкостях.

Stelato S9T пропонується у кількох силових варіантах - як у чисто електричному виконанні, так і з установкою-«подовжувачем» запасу ходу (range extender). Електрична версія доступна у модифікаціях із заднім або повним приводом: у задньоприводній версії встановлено електромотор потужністю 227 кВт, а у повноприводній - передній двигун на 158 кВт та задній на 227 кВт. Версія з подовженим запасом ходу оснащена 1,5-літровим турбованим бензиновим генератором потужністю 118 кВт, який живить електромотор потужністю 227 кВт.

Запас ходу залежить від версії та об'єму батареї. Чисто електричні модифікації отримали акумулятор на 97,6 кВт-год з варіантами автономності у 701, 765 або 801 км за китайським циклом CLTC. Гібридна версія з подовженням запасу ходу пропонується з батареями на 36 або 51,9 кВт-год і здатна долати на чистій електротязі 195, 201 або 274 км відповідно.


Источник: MyDrivers
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024