Рестомод Subaru оцінили майже у мільйон доларів

22:06 11.08.2025
Рестомод Subaru оцінили майже у мільйон доларів

На аукціон виставили рідкісний рестомод Prodrive P25 - сучасна інтерпретація легендарного Subaru Impreza 22B, створена британською компанією Prodrive у 2022 році в обмеженому тиражі всього 25 екземплярів. Один із цих автомобілів, пробіг якого становить лише 980 км, виставлений на продаж за вражаючу суму у 700 тисяч фунтів стерлінгів (приблизно 934 тисячі доларів США), що суттєво перевищує початкову ціну виробника у 460 тисяч фунтів (560 тисяч доларів). Цінник викликав сумніви навіть серед поціновувачів, адже зовсім нещодавно, у лютому, на аукціоні Bonhams аналогічний P25 з пробігом 306 км так і не знайшов покупця: максимальна ставка склала лише 350 250 фунтів (468 100 доларів) при очікуваній вартості не менше 475 тисяч фунтів (635 тисяч доларів).

Проєкт P25 став своєрідним «переосмисленням» Subaru Impreza 22B, який у 1998 році вийшов обмеженою серією у 424 одиниці на честь перемог Subaru у світовому ралі. Над дизайном сучасної версії працював відомий британський дизайнер Пітер Стівенс, автор оригінальної 22B. Автомобіль отримав двохдверний кузов, стилістично майже ідентичний класичній моделі, але з повністю новими технологіями та сучасними матеріалами. Усі зовнішні панелі виконані з вуглепластику, що дозволило знизити масу до 1200 кг. У базовій комплектації встановлені легкі алюмінієві елементи підвіски, а за доплату пропонувались гоночні карбонові сидіння.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Race Cars for You | Race Cars For Sale (@racecarsforyou)

Під капотом - модернізований 2,5-літровий чотирициліндровий опозитний двигун Subaru, у якому замінено шатунно-поршневу групу, встановлено новий механізм газорозподілу, турбокомпресор Garrett, ефективний інтеркулер та титано-сталеву вихлопну систему Akrapovic. Потужність агрегата зросла до 406 к.с., а крутний момент досяг 600 Нм. Це значно перевищує показники оригінальної 22B, яка мала 280 к.с. і значно менший момент.

Передача потужності здійснюється через 6-ступеневу секвентальну коробку передач із косозубими шестернями, яка на 80% швидкодіючіша за стандартну, а також оснащена функцією автоматичного зчеплення. Система Launch Control дозволяє розганятися до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди, що на секунду швидше за класичну 22B. Підвіска включає стійки з полірованого алюмінію та амортизатори Bilstein, а повноприводна система з переднім і заднім диференціалами обмеженого тертя та активним центральним диференціалом забезпечує високий рівень керованості.

Гальмівна система від AP Racing передбачає 6-поршневі передні супорти з дисками діаметром 380 мм та 4-поршневі задні з 350-мм дисками. Салон поєднує елементи класичного дизайну Subaru 90-х із сучасними технологіями - цифровою панеллю приладів високої роздільної здатності, реєстратором даних та оздобленням із шкіри, алькантари й карбону.

Незважаючи на унікальність та технологічність, ціна у 700 тисяч фунтів викликає питання, особливо з урахуванням того, що подібні екземпляри не завжди знаходять покупців навіть за значно менші гроші.


Источник: Carscoops
Фото: Race Cars for You
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024