Volkswagen готує абсолютно нове покоління пікапа Amarok спеціально для південноамериканського ринку, і його дебют запланований на 2027 рік. Виробництво моделі розгорнуть на аргентинському заводі General Pacheco, де зараз випускають актуальне покоління Amarok після останнього фейслифтингу. Це рішення стало частиною великого інвестиційного проєкту: керівництво Volkswagen AG провело зустріч з представниками уряду Аргентини, за підсумками якої було підтверджено вкладення у виробничі потужності країни у розмірі 580 мільйонів доларів США. Одним із ключових результатів цих домовленостей стало офіційне підтвердження - новий Amarok матиме гібридну силову установку.
На відміну від нинішнього Amarok, який створений на платформі Ford Ranger та зберіг традиційні дизельні двигуни для більшості ринків, версія для Південної Америки 2027 року матиме зовсім інше походження. Її основою стане рамне шасі китайського пікапа Maxus Interstellar X, який виробляє компанія SAIC. Це прямий результат співпраці між Volkswagen та SAIC, що дозволить німецькому бренду значно скоротити витрати на розробку нового продукту. При цьому, хоча загальні пропорції, форма скління та навіть деякі кузовні панелі будуть подібними до Maxus Interstellar X, у Volkswagen наголошують, що передня частина кузова матиме власний дизайн, аби підкреслити корпоративний стиль марки.
Очікується, що габарити нового Amarok будуть майже ідентичними до китайського «донора» - близько 5500 мм у довжину та з колісною базою приблизно 3300 мм. Інтер'єр, ймовірно, також успадкує частину рішень від Maxus, хоча Volkswagen може адаптувати матеріали оздоблення та інформаційно-розважальну систему під свої стандарти. Відомо, що гібридна установка орієнтована на відповідність місцевим екологічним вимогам і водночас на збереження високої вантажопідйомності та прохідності, якими традиційно славляться пікапи Amarok у регіоні.
Варто зазначити, що нова південноамериканська модель не буде продаватися за межами регіону. Тим часом стандартний Amarok на платформі Ford Ranger із класичними двигунами внутрішнього згоряння продовжить постачатися на інші світові ринки без змін у найближчій перспективі. Таким чином, у Volkswagen фактично створюють два паралельні покоління Amarok для різних частин світу - один для глобального ринку, інший - спеціально адаптований під потреби Південної Америки, з урахуванням економічних, екологічних та виробничих реалій регіону.