Китайський автовиробник BYD офіційно готує до виходу нову версію свого електричного гіперкара - Yangwang U9 Track Edition, яка, за даними з офіційної бази Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), отримає рекордну для серійного автомобіля потужність у 3019 к.с. Цей показник досягається завдяки встановленню чотирьох нових електромоторів TZ240XYA, кожен з яких здатен розвивати 555 кВт. Для порівняння, звичайна версія Yangwang U9, яка вийшла на китайський ринок у лютому 2024 року, має сукупну віддачу 1306 к.с. та 1680 Нм і вже вражала динамікою розгону - 0-100 км/год за 2,36 секунди при максимальній швидкості 300 км/год. Track Edition збільшить цей потенціал, і хоча точні показники розгону ще не підтверджені, за наявності понад 3000 к.с. очікується значне поліпшення динаміки та швидкісних можливостей, зокрема на гоночних треках.
Восени 2024 року BYD вже тестувала стандартний Yangwang U9 на легендарній Північній петлі Нюрбургрингу, але результат у 7 хв 17,900 с не потрапив до офіційної таблиці рекордів. У червні 2025 року компанія пообіцяла повернутися з доопрацьованою моделлю, і тепер стало зрозуміло, що йдеться саме про версію Track Edition. Новинка створена для досягнення максимальної ефективності на треку: окрім збільшеної потужності, автомобіль отримає модернізовану аеродинаміку, що включає великий фіксований задній спойлер із вуглецевого волокна (вартістю близько 4,3 тис. доларів), розширений передній спліттер (у стандартній або посиленій версії) та задній дифузор із регульованими лопатями для оптимізації притискної сили. Також заявлено про можливість встановлення електричного заднього крила.
Цікаво, що у Track Edition змінили конфігурацію коліс: замість 21-дюймових дисків стандартної версії встановлено 20-дюймові, а шини тепер однакової розмірності спереду та ззаду - 325/35 ZR20 (112Y) проти попередніх 275/35 R21 спереду та 325/30 R21 ззаду. Це має забезпечити кращу стабільність у поворотах та під час розгону. Окрім того, серед стандартного оснащення буде вуглецевий дах, а підвіска з електронним керуванням і функцією «стрибка» через нерівності, що вже стала візитівкою моделі, імовірно залишиться. Максимальна швидкість зросте до 350 км/год.
Якщо заявлені характеристики підтвердяться, Yangwang U9 Track Edition стане найпотужнішим серійним автомобілем у світі, випередивши нинішнього лідера Rimac Nevera R з 2107 к.с. та навіть Lotus Evija з 1972 к.с. Дехто може згадати концепт Devel Sixteen із заявленими понад 5000 к.с., однак його статус як справжнього серійного авто залишається під сумнівом. Отже, боротьба за титул найшвидшого електромобіля планети зосередиться між реальними, комерційно доступними машинами, і поява U9 Track Edition здатна суттєво змінити розстановку сил, особливо якщо він зможе побити рекорд кола Xiaomi SU7 Ultra на Нюрбургрингу, що й стало однією з амбітних цілей BYD.