Мало хто знає, що версії від AMG з'явилися в лінійці «Гелендвагена» ще на початку 80-х. Вони вирізнялися дуже нестандартним дизайном і дорогим інтер'єром.
Перший Mercedes G-Class AMG 1984 року нещодавно пройшов реставрацію та став частиною експозиції знаменитого автомузею Петерсена в Лос-Анджелесі. Про це повідомляє сайт Classic Driver.
Позашляховик створили спеціально для чехословацького тенісиста Івана Лендла. Під час турніру в Штутгарті у 1984 році його запросили на екскурсію на завод Mercedes-Benz.
Спортсмен зізнався, що йому припав до душі Mercedes-Benz G-Class, але не сподобався дизайн передньої частини. Іван Лендл спитав, чи не можна купити «Гелендваген» із «лицем» від Mercedes-Benz S-Class W116.
Створити таке авто погодилися спеціалісти AMG. Вони не лише змінили передню частину позашляховика, але й розробили для нього особливе забарвлення та встановили литі диски.
Салон Mercedes-Benz G-Class AMG обшили дорогою шкірою. Також з'явилися спортивні крісла Recaro з електроприводом.
А от двигун «Гелендвагена» залишився стандартним. Іван Лендл обрав Mercedes-Benz 300GD із 3,0-літровим п'ятициліндровим турбодизелем потужністю всього 88 к. с. Це найповільніший Mercedes-AMG, який розвиває 127 км/год.