На тлі зростаючої конкуренції на ринку електромобілів компанія MG зробила амбітну спробу закріпитися в преміальному сегменті, представивши новий електричний седан IM5. Попри те, що зовні цей автомобіль не несе жодного логотипу MG, модель напряму пов'язана з брендом: IM5 розроблений преміальним підрозділом IM Motors, що належить китайському гіганту SAIC Motor, до якого входить і MG. Первісно планувалося запускати IM як окремий бренд на британському ринку, однак зрештою було вирішено включити нові моделі до загальної лінійки MG, зберігаючи окрему ідентичність під абревіатурою IM.
Продажі MG IM5 у Європі офіційно стартують у вересні, і компанія пропонує три варіанти комплектацій - стандартну, Long Range (з великим запасом ходу) та топову Performance. Ціни варіюються відповідно до характеристик: 46 000 євро за стандартну версію, 52 000 євро за Long Range і 56 000 євро за Performance. Таким чином, навіть базова модель позиціонується вище за популярну Tesla Model 3, але завдяки своїм характеристикам може скласти їй серйозну конкуренцію.
Новинка побудована на сучасній 800-вольтовій платформі, що дає змогу забезпечити вищу ефективність заряджання та продуктивності. Стандартна версія оснащена акумулятором ємністю 75 кВт-год та заднім електродвигуном потужністю 291 к.с., що дозволяє розганятись до 100 км/год за 6,8 секунди. Версія Long Range має вже 100 кВт-год батарею і розвиває 402 к.с., прискорюючись до «сотні» за 4,9 секунди. Топова Performance - це справжній електричний снаряд: 741 к.с., повний привод, розгін до 100 км/год за 3,2 секунди і максимальна швидкість у 240 км/год.
Салон IM5 вирізняється розкішним рівнем оснащення навіть у базовій комплектації. Водієві доступна цифрова панель, яка складається з двох дисплеїв - 10,5-дюймового сенсорного екрана мультимедійної системи на центральній консолі та великого 26,3-дюймового екрану, розташованого у верхній частині передньої панелі. Особливу увагу привертає потужна аудіосистема з 20 динаміками, що створює вражаючу звукову атмосферу в салоні.