Lamborghini офіційно представила свій новий гоночний суперкар Lamborghini Temerario GT3 під час цьогорічного Фестивалю швидкості в британському Гудвуді. Цей захід традиційно є однією з найпрестижніших платформ для дебюту спортивних автомобілів, і саме тут італійська марка показала свою чергову новинку, яка має продовжити гоночну історію бренду у класі GT3.
Lamborghini Temerario GT3 став першою суто гоночною версією моделі Temerario, яка дебютувала минулого року як цивільний гібридний суперкар. Гоночний варіант замінює на трасах добре відомий Huracan GT3 і повністю розроблений силами інженерного підрозділу Lamborghini Squadra Corse. Це не просто перероблений дорожній автомобіль, а машина, створена з нуля відповідно до суворих регламентів категорії GT3.
Відповідно до правил класу GT3, інженерам довелося відмовитися від гібридної силової установки, яка у дорожнього Temerario включає V8 та три електромотори. У версії GT3 залишився виключно бензиновий двигун. Це 4-літровий V8 із двома турбонагнітачами, який зазнав серйозних доопрацювань. Зокрема, агрегат отримав плоский колінвал, нові турбокомпресори з низькою інерцією, титані шатуни, модернізовані системи впуску та випуску. У результаті цих змін потужність мотора становить 585 кінських сил. Для порівняння, гібридна версія Temerario має сумарну потужність у 920 кінських сил. Через відмову від електромоторів суперкар втратив повний привод - у версії GT3 вся потужність подається на задні колеса через 6-ступеневу секвентальну коробку передач.
Щоб забезпечити максимальну ефективність на гоночній трасі, Lamborghini спростила конструкцію автомобіля. Алюмінієвий каркас полегшений настільки, наскільки це можливо в рамках безпеки. Кузовні панелі виконані з карбону, а підрамники зроблено швидкознімними для полегшення обслуговування у боксах під час гонок. В результаті маса автомобіля складає лише 1300 кілограмів, що є дуже низьким показником для гоночного автомобіля з таким об'ємом двигуна.
Переглянути цей допис в Instagram
Lamborghini Temerario GT3 оснащений спеціальною підвіскою з регульованими стійками від компанії KW, а також новими гальмівними механізмами, які ховаються за полегшеними 18-дюймовими колесами Ronal. У салоні встановлено каркас безпеки, систему пожежогасіння та всі необхідні для участі в гонках атрибути, максимально аскетичні для мінімізації ваги.
Дебют Temerario GT3 на гоночній трасі запланований на березень наступного року - це будуть легендарні перегони «12 годин Себринга» в США. Саме там Lamborghini спробує закріпити свій новий гоночний болід у класі GT3, де конкуренція завжди залишається на надзвичайно високому рівні.
Переглянути цей допис в Instagram