Флагманський позашляховик Yangwang U8L, який представляє преміальний суббренд компанії BYD, поступово наближається до старту продажів на китайському ринку. Цей автомобіль став однією з головних прем’єр весняного автосалону в Шанхаї 2025 року, а тепер компанія оприлюднила офіційні фотографії його інтер'єру, які дозволяють оцінити рівень розкоші та технічних рішень у салоні новинки.
Yangwang U8L є подовженою версією базової моделі Yangwang U8, яка вже раніше дебютувала на ринку. Колісна база нової модифікації збільшена на 200 мм і тепер складає 3250 мм, що дозволяє значно розширити простір для пасажирів другого та третього рядів сидінь. Загальна довжина кузова зросла до 5400 мм, що на 81 мм більше, ніж у стандартної версії. При цьому ширина залишилася без змін - 2049 мм, а висота зменшилася на 9 мм і тепер становить 1921 мм. Для покращення стійкості та комфорту колія спереду розширена на 5 мм, а ззаду - на 12 мм.
Зовнішній вигляд Yangwang U8L отримав низку важливих змін порівняно з оригінальною моделлю. Зокрема, розширювачі колісних арок тепер пофарбовані в колір кузова, що додає позашляховику більш преміального вигляду. Крім того, з задньої частини кузова зник кофр для запасного колеса, який у базовій версії кріпився на дверях багажного відділення. Замість двостулкових задніх дверей новий U8L отримав зручнішу конструкцію - відкидний борт і окреме підйомне скло для доступу до багажника. Автомобіль оснащений великими 23-дюймовими колесами зі самовирівнювальними ковпачками, на яких логотип бренду завжди залишається у горизонтальному положенні незалежно від положення колеса.
Для новинки передбачено особливе забарвлення кузова у золотистий колір, що підкреслює статусність моделі. Крім того, за додаткову плату клієнти зможуть замовити елементи зовнішнього декору, виконані із справжнього 24-каратного золота. Саме такі варіанти були продемонстровані на виставкових зразках у Шанхаї.
Салон Yangwang U8L повністю відповідає статусу топового преміального позашляховика. На відміну від стандартного U8, де встановлено два ряди сидінь, у версії U8L передбачено три ряди. Основний акцент зроблено на другий ряд, де встановлено два індивідуальні крісла підвищеного комфорту. Вони мають повний набір функцій - електрорегулювання, підігрів, вентиляцію, масажні ролики та навіть висувні підставки для ніг. У спинках передніх сидінь вмонтовані складані столики для зручності пасажирів другого ряду. Крім цього, у стелю інтегровано телевізійний екран, який можна використовувати для перегляду відео або презентацій під час поїздки. Двосекційний панорамний дах посилює відчуття простору, а продумана система вентиляції з численними дефлекторами створює комфортний мікроклімат у салоні.
У технічному плані Yangwang U8L отримав складну гібридну силову установку, яка поєднує в собі бензиновий двигун і електромотори. Під капотом встановлено 2-літровий турбований бензиновий мотор потужністю 272 кінські сили, який не приводить колеса безпосередньо, а виконує роль генератора для живлення акумуляторів і електродвигунів. На кожному з чотирьох коліс встановлено окремий електромотор, що дозволяє системі реалізовувати повний привод з незалежним керуванням тягою на кожному колесі. Сумарна потужність гібридної системи складає вражаючі 1197 кінських сил, а максимальний крутний момент досягає 1280 Н·м. Це дозволяє позашляховику, який має споряджену масу 3595 кг, демонструвати надзвичайну динаміку та прохідність.
Очікується, що Yangwang U8L надійде до китайських дилерів восени 2025 року. Точні комплектації та ціни будуть оголошені ближче до старту продажів. Для порівняння, базова версія Yangwang U8 наразі коштує 1,1 мільйона юанів, що еквівалентно приблизно 153,5 тисячі доларів США. Версія з подовженою базою і розкішнішим оснащенням, імовірно, буде ще дорожчою.