Всеукраїнська премія клієнтського досвіду визнала ОККО lovemark-компанією серед всіх мереж

16:54 15.07.2025
Всеукраїнська премія клієнтського досвіду визнала ОККО lovemark-компанією серед всіх мереж

За результатами опитування понад 17 тисяч респондентів в рамках всеукраїнської премії клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence - 2025 ОККО визнано lovemark-компанією - улюбленим брендом серед всіх мереж. Нагородження переможців відбулося 20 червня в Києві.

Дослідження проведено міжнародним агентством 4Service, що спеціалізується на проєктах з оцінки та покращення якості обслуговування клієнтів сервісних компаній. В числі компаній, які також здобули любов та повагу споживачів - Monobank, Сільпо, COMFY, Подорожник, Нова пошта, Київстар, Дія, EVA, Adidas, ROZETKA, Епіцентр, страхова компанія ТАС.

«Стати lovemark - це довгий шлях виникнення емоційного зв’язку з клієнтом, коли люди обирають не просто продукт і сервіс, а цінності. Коли їм відгукується - як ми думаємо, як працюємо, як підтримуємо ЗСУ. Дякуємо кожному за довіру і щодня докладаємо зусиль, щоб її зберегти», - зазначила HRD ОККО Євгенія Кузьминська.


Источник: ОККО
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024