Після багатьох років, коли автопарк президента Франції формувався переважно з машин концерну Stellantis, французький лідер знову пересідає у Renault. Компанія Renault створила спеціальну президентську версію свого нового флагманського кросовера - Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300.
Цей автомобіль розроблений з урахуванням найвищих вимог безпеки, комфорту та протокольного статусу. Таким чином, Renault повертається до традиції, яка бере свій початок ще з 1920 року, коли для президента Поля Дешанеля був створений перший представницький автомобіль Renault 40 CV. Відтоді багато французьких глав держав користувалися автомобілями марки Renault - від легендарної Reinastella до Safrane Limousine.
Новий Renault Rafale для президента Франції є не просто серійним кросовером, а спеціально адаптованим і доопрацьованим автомобілем, в якому поєднано інноваційні технології та ручна робота майстрів. Автомобіль отримав унікальне забарвлення кузова Bleu Presidence - це спеціальний відтінок синього кольору, який підкреслює офіційний статус машини. Крім того, кузов оснащено технологією зменшення теплопоглинання, яка дозволяє знизити температуру всередині салону на 10 градусів у порівнянні зі звичайними лакофарбовими покриттями, що підвищує комфорт пасажирів у літній період.
Передня частина кросовера прикрашена решіткою радіатора в кольорах французького прапора, на передніх дверях розміщені синьо-біло-червоні емблеми, а для урочистих заходів передбачені знімні держателі для державних прапорів. Автомобіль оснащено 20-дюймовими колесами Chicane і спеціальними всесезонними шинами Michelin. Для забезпечення максимальної стійкості та маневреності Rafale оснащений системою управління всіма чотирма колесами, що особливо важливо під час руху в кортежі або при маневруванні у міських умовах.
Важливу роль відіграє безпека. Президентський Renault Rafale був броньований компанією Centigon France - лідером у сфері індивідуального захисту автомобілів. Для бронювання використані композитні матеріали нового покоління, які дозволяють зберегти баланс між захистом та масою. Інженери Renault спільно з Centigon адаптували шасі та підвіску, щоб компенсувати вагу захисних елементів, забезпечуючи комфортне і стабільне пересування незалежно від дорожніх умов.
Салон автомобіля - це окремий предмет гордості. Внутрішній простір перетворений на справжній мобільний офіс з індивідуальною конфігурацією заднього ряду. Тут передбачено додаткову шумоізоляцію для забезпечення конфіденційності переговорів та комфортного середовища для роботи під час поїздок. Кліматична система оптимізована для підтримання стабільної температури в салоні незалежно від зовнішніх умов.
Переглянути цей допис в Instagram
Оздоблення салону включає унікальні матеріали. Наприклад, частини центральної консолі, панелі приладів та рульового колеса виконані з рідкісного чорного піренейського мармуру Noir Grand Antique, який поставила компанія Mineral Expertise. Крім того, для інтер'єру використано темний бук з інкрустацією, над яким працював Людовик Авенель - випускник престижної школи Ecole Boulle. Майстри Renault ретельно підібрали відтінки шкіри, доповнивши їх синьою прострочкою у тон офіційній кольоровій палітрі Франції. На підголівниках присутнє лазерне гравіювання герба Франції, а в спинках передніх сидінь акуратно інтегровані непомітні кишені для зберігання особистих речей.
Окрему увагу було приділено задній центральній консолі, яку виготовила компанія Design & Solutions - давній партнер Renault у створенні концептуальних автомобілів та прототипів. Консоль виконана в алькантарі, з урахуванням особливих вимог президентського протоколу.
Переглянути цей допис в Instagram
Технічно автомобіль базується на новітній гібридній системі Renault Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300. Це повноприводна силова установка з комбінованим приводом, яка дозволяє поєднувати ефективність електротяги та потужність бензинового двигуна. Для глави держави це означає не тільки комфорт і безпеку, а й відповідність сучасним екологічним стандартам.