Сучасні державні послуги часто здаються «безконтактними» - все онлайн, кілька кліків у додатку, і готово. Але навіть найтехнологічніші сервіси працюють лише тоді, коли за ними стоїть жива, уважна людина.
Саме така - Олена, адміністраторка одного з сервісних центрів МВС Київської області, який єдиний в Україні обробляє звернення, подані через Дію.
Її особистий рекорд - 232 заявки на обмін посвідчення водія, подані через застосунок Дія, що були опрацьовані за один робочий день.
«Хотілося не просто дивитися, а стати частиною змін. Зробити щось корисне», - ділиться Олена.
Втім, її шлях до цієї посади був непростим. До початку повномасштабного вторгнення Олена жила у селищі Горностаївка Херсонської області. Коли почалась війна, - вимушено переїхала до Київщини в пошуках безпеки.
Поступово, крок за кроком, дівчина налагоджувала життя на новому місці. І коли з'явилася можливість долучитися до роботи в сервісних центрах МВС - не вагалася.
«Якщо вже випав шанс бути корисною - треба ним скористатися. До того ж хотілося не просто спостерігати, а бути частиною змін», - згадує вона.
Сервіс може бути цифровим, але людяність - завжди офлайн. І саме вона робить наші послуги по-справжньому якісними.
Якщо ви в пошуках роботи - запрошуємо до команди сервісних центрів МВС. Нам потрібні адміністратори та адміністратори з прийняття практичних іспитів (вся Україна). Детальніше про вакансії в кожній області можна дізнатися на офіційних сайтах чи Facebook-сторінках відповідного регіону.
Також запрошуємо до нашої команди ветеранів, які через поранення або втрату здоров'я не можуть продовжувати службу. Бо ми - це не лише про якісні послуги, а й про нові можливості.