У Китаї оприлюднили перші офіційні фотографії оновлених позашляховиків Tank 500 і Tank 700. Незважаючи на частковий камуфляж, загальний дизайн автомобілів майже не змінився порівняно з нинішніми серійними версіями, які вже давно продаються на ринку. Нові модифікації зберегли знайомий зовнішній вигляд, включаючи масивні пропорції, характерний для бренду стиль з виразною решіткою радіатора та великим дорожнім просвітом. Однак є одна важлива новація, яка кардинально відрізняє оновлені моделі від попередників - це поява лидара на даху, що свідчить про інтеграцію новітньої системи автономного водіння.
Позашляховики Tank 500 і Tank 700 отримають систему Coffee Pilot Ultra, яка виведе їх на принципово новий рівень автоматизації руху. До складу цієї технології входить 128-рядковий лідар, що забезпечує високоточне сканування простору навколо автомобіля. Для додаткової безпеки і точності роботи системи передбачено також три радари міліметрового діапазону, дванадцять ультразвукових датчиків і одинадцять HD-камер, які покривають огляд на всі сторони автомобіля.
Апаратну платформу нової системи автономного керування побудували на базі потужного чипа Nvidia Orin-X. Це рішення дозволяє обробляти великі обсяги інформації в реальному часі, забезпечуючи підтримку напівавтоматичного водіння навіть у складних дорожніх умовах. Coffee Pilot Ultra створений для того, щоб значно знизити навантаження на водія під час тривалих подорожей та зробити керування великими позашляховиками максимально безпечним і комфортним.
Щодо технічної частини, за попередніми даними, силові установки Tank 500 і Tank 700 залишаться без змін. У нинішньому поколінні Tank 500 комплектується 3,0-літровим бензиновим V6 з турбонаддувом і м'якогібридною системою на 48 В, що видає 354 к.с. та 500 Нм. Tank 700 також пропонує подібний силовий агрегат, хоча очікується, що у фінальній версії характеристики можуть бути дещо адаптовані під нові вимоги. В обох випадках використовується 9-ступенева автоматична коробка передач та повний привод з можливістю блокування диференціалів для бездоріжжя.
Офіційно компанія поки не оголосила про зміну цінової політики або деталей комплектацій, але з урахуванням додавання просунутої системи автономного водіння нові версії Tank 500 і Tank 700 напевно коштуватимуть дорожче за актуальні моделі. Однак вартість все ще залишиться конкурентною, адже Tank позиціонує свої позашляховики як доступну альтернативу преміальним брендам у сегменті великих SUV.
У Китаї серійний випуск оновлених Tank 500 і Tank 700 очікується найближчими місяцями, після чого стане відомо більше деталей про старт продажів, остаточні характеристики та ціни.