Електрифікація автомобільної галузі наразі переживає непростий етап, і навіть такі інноваційно налаштовані бренди, як Lamborghini, змушені переглядати свої плани. Як офіційно підтвердив генеральний директор італійського виробника Стефан Вінкельманн, електричний Urus більше не входить до короткострокової стратегії розвитку марки. Замість цього компанія зосередиться на новому поколінні Urus SE з плагін-гібридною силовою установкою, яке стане єдиним варіантом моделі щонайменше до середини наступного десятиліття.
Ключовими причинами такого перегляду стали нестабільність регуляторного середовища, недостатньо розвинена інфраструктура для електромобілів і, що найважливіше, слабкий та непередбачуваний попит на повністю електричні транспортні засоби серед клієнтів Lamborghini. У компанії визнають, що текуча ситуація не дає впевненості у доцільності інвестування у повністю електричну версію Urus саме зараз, особливо з огляду на важливість цієї моделі в загальному обсязі продажів бренду. На сьогодні Urus є найуспішнішою моделлю Lamborghini за всю історію, і саме тому італійці не готові ризикувати довірою клієнтів заради занадто радикального переходу.
Нове покоління Lamborghini Urus SE, як очікується, вийде на ринок у 2029 році. Його оснащуватимуть гібридною силовою установкою на основі V8, загальна потужність якої сягатиме близько 800 к.с. Це дозволить зберегти фірмову динаміку і звучання, водночас забезпечивши відповідність сучасним екологічним стандартам. За словами Вінкельманна, рішення зберегти гібридну архітектуру - стратегічне і виважене, особливо в умовах глобальної невизначеності щодо остаточних норм викидів, а також коливань на ринку електрокарів.
Попри попередні обіцянки випустити електричний Urus до кінця десятиліття, у Lamborghini офіційно перенесли реліз повністю електричної версії SUV на 2035 рік - саме тоді, згідно з чинними нормами ЄС, усі нові автомобілі на європейському ринку мають стати нульовими за викидами CO2. Проте, як зауважив керівник компанії, навіть цей термін може бути переглянутий у разі зміни законодавства чи ринкових трендів.
У цьому контексті рішення Lamborghini не виглядає унікальним. Наприклад, Porsche також не відмовився від двигунів внутрішнього згоряння у своїй лінійці Cayenne, визнавши важливість гнучкості на тлі уповільнення глобального попиту на електромобілі. Навіть першого повністю електричного Lamborghini - Lanzador, який був представлений як концепт і мав надійти у виробництво у 2029 році, тепер можуть відкласти на невизначений термін. У компанії прямо вказують на складність адаптації до мінливого ринку, включаючи повільне впровадження зарядної інфраструктури, несистемну поведінку клієнтів і високий рівень технологічної невизначеності.