На глобальному інформаційному просторі більше приводу для стрічок новин дає Tesla Semi, хоча насправді акумуляторна вантажівка Ілона Маска того не варта. Куди краще в темі декарбонізації почувається Volvo Trucks, яка щойно без помпезності продана 5000-а електрична вантажівка.
Якщо Tesla 2017 року піарить свою Semi, що ніяк не стане в серійне виробництво, Volvo з 2019 року поставила на ринок свій 5000-й електричний магістральний тягач з напівпричепом. Новину озвучив Electrek.
Загалом акумуляторні Volvo у клієнтів понад 50 країн світу проїхали понад 170 мільйонів кілометрів. Майже половина з них - за останні 14 місяців, що спричинено зростаннями попиту
Приблизний підрахунок показує, що за згаданий період виготовлено щонайбільше 140 вантажівок Tesla Semi та 5000 Volvo. З такою форою шведи практично недосяжні для Ілона Маска.
А якщо взяти продуктову лінійку акумуляторних машин Volvo, то тут взагалі контраст космічний, оскільки проти однієї Semi стоїть майже десяток моделей вантажівок Volvo різного виконання.
Лінійка електричних вантажівок Volvo Trucks:
«Акумуляторні електричні вантажівки Volvo доступні тут і зараз, надаючи нашим клієнтам та покупцям транспортних послуг більш екологічну альтернативу, яка має сенс з погляду бізнесу, і багато наших клієнтів повертаються до нас, щоб розширити свої електричні автопарки», - зазначає Роджер Альм, президент Volvo Trucks.
Нині Volvo Trucks є лідер у сегменті важких електричних вантажівок у Європі з часткою ринку 47%. На американському континенті, в першу чергу в США та Канаді, частка Volvo в сегменті електричних вантажівок у 2024 році була трохи меншою - лише 40%.