Toyota активно працює над оновленням пікапа HiLux, готуючи його плагін-гібридну версію, яка має стати відповіддю на нові моделі в сегменті, зокрема Ford Ranger PHEV і BYD Shark 6. За інформацією BestCarWeb, HiLux PHEV не буде абсолютно новим поколінням, а отримає масштабну модернізацію чинної моделі.
Основою для глибокої технічної перебудови стане рамна платформа GA-F, яку вже використовують у Land Cruiser 300 та новому Prado. Це дозволить гнучко адаптувати силові установки з гібридним або електричним приводом, зберігаючи при цьому жорсткість конструкції, придатну для складних умов експлуатації.
Ще однією важливою технічною зміною стане впровадження 8-ступеневої автоматичної коробки передач замість старої шестиступеневої, що покликано забезпечити плавнішу й ефективнішу роботу трансмісії, особливо з гібридною силовою установкою. Поточні дизельні варіанти залишаться в гаммі - двигуни об'ємом 2,4 та 2,8 літра будуть доопрацьовані з додаванням 48-вольтового «м'якого» гібрида, який, однак, не зможе забезпечити автономний електричний рух, але сприятиме зниженню витрати пального й викидів.
Toyota також розглядає можливість запуску повністю електричного та навіть водневого HiLux. Вже зараз у Таїланді тривають випробування безвихлопної версії пікапа, а в Європі електричний HiLux можуть представити вже до 2027 року, орієнтуючись на майбутні норми викидів та попит на екологічно чистий транспорт.
Очікується, що оновлений HiLux збереже свої габарити, пропорції та позашляховий потенціал, включаючи популярну спортивну версію GR Sport. Основні зовнішні зміни стосуватимуться дизайну оптики, решітки радіатора, бамперів та інтер'єру, який отримає нове оформлення з сучаснішими матеріалами та оновленими мультимедійними функціями.
Офіційна презентація модернізованого HiLux, включно з плагін-гібридною модифікацією, очікується найближчими місяцями.