Німецький виробник причепів Schmitz Cargobull дав старт проекту зі створення автопарку власної мережі мобільних сервісних фургонів для технічного обслуговування та ремонту своїх причіпних систем, в першу чергу рефрижераторів з холодильним обладнанням.
Першу мобільну майстерню вже передано до однієї з авторизованих майстерень. Як повідомляє компанія Schmitz Cargobull на своєму сайті, її мобільні сервісні фургони доповнюють сервісну пропозицію допомогою на дорозі. Це передбачає швидкий огляд, встановлення причини, технічне обслуговування та ремонт причепів, холодильних установок та телематичних систем.
Мета полягає в тому, щоб скоротити час простою (несправних) транспортних засобів і таким чином максимально збільшити час безвідмовної роботи. До речі, про це нагадує напис на борту сервісного фургона «more Traileruptime». Це підкреслює мету компанії щодо збільшення часу експлуатації причепів своїх клієнтів.
«Сьогодні я був на об'єкті клієнта та модернізував телематичний блок - за температури 29°C та яскравого сонця. Для клієнта це означає відсутність візиту до майстерні, що вимагало б додаткового часу, додаткових витрат та додаткової організації», - розповідає спеціаліст з обслуговування холодильного обладнання, Cargobull Хатіп Олчай.
На нинішньому етапі проєкт торкнеться мережі в Німеччині. Впродовж наступних трьох-чотирьох років ця програма охопить інші країни, у т.ч. й Україну, де популяція різних типів причепів, і особливо «рефів», цього виробника дуже велика.
Загалом європейська мережа сервісних партнерів Schmitz Cargobull налічує майже 1400 авторизованих майстерень. Автопарк мобільних сервісних фургонів доповнить їх можливості виїзними мобільними бригадами спеціалістів ремонтно-сервісної служби.