Електричний хетчбек Cupra Raval, який є стилістично й технічно спорідненою моделлю до Volkswagen ID.2 і Skoda Epiq, активно готується до своєї офіційної прем'єри. Його серійна версія вже неодноразово потрапляла в об'єктиви фотошпигунів під час дорожніх випробувань, а дебют новинки відбудеться восени 2025 року на міжнародному автосалоні IAA в Німеччині. Для компанії Cupra ця модель має стратегічне значення, адже стане першою повністю електричною моделлю компактного класу, яка виводить бренд на новий етап розвитку.
Cupra Raval побудований на скороченій версії модульної платформи MEB Entry, яку розробили спеціально для компактних електромобілів концерну Volkswagen. Ця ж архітектура ляже в основу майбутнього ID.2 і вже анонсованої Skoda Epiq. Завдяки цій платформі інженери змогли створити автомобіль з переднім приводом і достатньо просторим салоном, не зважаючи на загальну довжину моделі, що буде меншою за традиційні гольф-класи.
Дизайн нової моделі, як і личить бренду Cupra, вирізняється агресивними рисами. Характерний вигляд створює короткий фактурний капот, висока лінія остеклення, майже вертикальна задня частина кузова та масивний передній бампер. Незважаючи на те, що прототипи досі прикриті камуфляжем, видно, що Cupra зробила ставку на молодіжну та динамічну естетику. На випробуваннях автомобіль фіксували зі стилізованими підробленими елементами, які мали на меті приховати реальні форми оптики й деталей бамперів. Однак навіть через маскування вгадується яскрава індивідуальність майбутнього серійного авто.
Відомо, що у стартовій версії Cupra Raval отримає один електромотор потужністю 223 к.с., який забезпечить хорошу динаміку для свого класу. Запас ходу у базовій версії з батареєю на 38 кВт-год становитиме до 300 км. Передбачено й більш «далекобійну» версію з акумулятором на 56 кВт-год, яка зможе проїжджати на одному заряді до 450 км. Підтримка швидкісної зарядки потужністю до 125 кВт дозволить поповнити заряд до 80% приблизно за 20 хвилин, що робить автомобіль практичним і зручним для повсякденного використання як у місті, так і за його межами.
Cupra вже офіційно підтвердила, що модель Raval буде орієнтована на широку аудиторію, включно з молодими водіями та мешканцями великих міст, які шукають компактний, ефективний, але при цьому яскравий автомобіль. Попри динамічний дизайн і фірмовий характер бренду, Cupra планує втримати стартову ціну електрохетчбека в межах від 20 до 25 тисяч євро, що робить його потенційно доступним конкурентом для інших бюджетних електромобілів у Європі.
Випуск Raval стане важливою подією для Cupra, оскільки це перша модель, яка втілює нову стратегію бренду з фокусом на електрифікацію. Бренд уже неодноразово заявляв про амбітні плани повністю перейти на електротягу в найближчі роки. Зокрема, модель Raval стане частиною масштабного проєкту Volkswagen Group з локалізації виробництва електромобілів у Іспанії, де заплановано створити новий виробничий кластер, здатний випускати до півмільйона автомобілів щорічно. Очікується, що серійне виробництво Raval почнеться вже в 2026 році, а головними ринками збуту стануть країни Європейського Союзу.