Компанія Subaru Motorsports викликала справжній вибух емоцій серед шанувальників марки, опублікувавши зображення своєї ралійної машини WRX ARA25 у нестандартному, майже «цивільному» виконанні. На фото автомобіль постає в фірмовій кольоровій гамі (білій та блакитній) без звичних спонсорських наліпок, зате з золотистими дисками - стилістичним відлунням легендарних машин Subaru минулих років. Особливої пікантності додав коментар під знімками: «А що, якби Subaru WRX ARA25 продавали як дорожній автомобіль?». Це риторичне запитання миттєво викликало шквал реакцій у соцмережах - від саркастичних обіцянок продати нирку заради купівлі до палких закликів повернути в лінійку модель STI.
Прототип на знімках виглядає як втілення мрії багатьох шанувальників спортивного підходу Subaru до дизайну. Автомобіль позбувся важких елементів суто ралійного оснащення, натомість отримав розширені колісні арки, масивний задній дифузор, карбоновий аеродинамічний обвіс і великий антикрило. В цьому образі WRX ARA25 значно ближчий до духу Subaru 22B STI кінця 1990-х років, аніж до нинішнього серійного WRX покоління VB. Останній, на думку багатьох ентузіастів, виглядає надто стримано і невиразно, особливо в зоні задньої частини кузова, де дизайнери перестаралися з пластиковими вставками та непропорційною геометрією.
Варто нагадати, що колись участь у ралійних чемпіонатах вимагала обов'язкової омологації машин, тобто створення серійних дорожніх версій для публічного продажу. Саме так народжувалися легенди, на кшталт Subaru Impreza WRX STI Type R чи 22B STI. Сьогодні регламенти дозволяють будувати виключно бойові версії без потреби у «цивільних» копіях. Проте це не означає, що попит на такі автомобілі зник. Навпаки, поява спортивного седана з реальним зв'язком із ралійним спортом може стати комерційним хітом, особливо в епоху, коли інші бренди, як-от Honda, Toyota та Volkswagen, активно розвивають свої потужні передньо- або повноприводні хетчбеки - Civic Type R, GR Corolla та Golf R відповідно.
На тлі того, що Subaru нині концентрується здебільшого на продажах кросоверів, зростає надія, що збереження сильної бази шанувальників WRX і інтерес до таких концептів як ARA25 зможе переконати керівництво компанії дати зелене світло на випуск нової спортивної флагманської моделі. Проте з огляду на нинішню стратегію марки, такий розвиток подій поки що виглядає малоймовірним. Є певні побоювання, що публікація цих зображень - лише маркетинговий хід або жарт зі сторони Subaru Motorsports, спрямований на підтримку інтересу до бренду в медіа-просторі.
Та попри це, реакція автоспільноти була настільки жвавою, що навіть найзавзятіші скептики заговорили про можливість повернення справжньої «гарячої» Subaru, яка зможе не тільки виглядати, як машина для ралі, а й дарувати ті самі емоції, які робили попередні STI культовими. І хоча Subaru офіційно не підтвердила плани щодо запуску дорожньої версії ARA25, сама поява такого питання з вуст самої команди - це вже привід для обережного оптимізму.