Chery вивела на домашній ринок флагманський седан Fulwin A9L

11:27 27.06.2025
Chery вивела на домашній ринок флагманський седан Fulwin A9L

На внутрішньому китайському ринку Chery офіційно представила свою нову флагманську модель - великий седан Fulwin A9L. Це п'ятиметровий автомобіль із колісною базою у 3 метри, що демонструє амбіції бренду вийти на принципово новий рівень у сегменті бізнес-класу.

Попри вражаючі габарити (5018 мм у довжину, 1965 мм у ширину та 1500 мм у висоту), новинка зберігає вкрай демократичне ціноутворення: на старті продажів у Китаї Fulwin A9L коштує від 159 900 до 229 900 юанів, що в перерахунку становить приблизно від $22 300 до $32 000. Це виводить модель у пряму конкуренцію з Toyota Camry останнього покоління, однак навіть топова Camry програє Fulwin A9L за ключовими характеристиками - і в розмірах, і в оснащенні, і, що найважливіше, у потужності.

Chery Fulwin A9L оснащено гібридною силовою установкою нового покоління Kunpeng Super Energy CDM 6.0, побудованою на основі 1,5-літрового бензинового турбомотора потужністю 156 к.с. У базовій конфігурації, що передбачає монопривод, електродвигун забезпечує 374 к.с., що на 150 кінських сил більше, ніж у топовій гібридній Toyota Camry XV80. А у найпотужнішій повноприводній версії з двома електромоторами Fulwin A9L розвиває вражаючі 639 к.с. Цей рівень потужності більше асоціюється з автомобілями класу люкс або навіть із преміальними спортседанами, проте в даному випадку ми говоримо про масовий бренд, що вже багато років асоціюється з доступними автомобілями.

Запас ходу в такій конфігурації також вражає: лише на електротязі машина здатна подолати до 230 км, а загальний пробіг без дозаправлення перевищує 2000 км. Це стало можливим завдяки тязі з батареї ємністю 33,67 кВт-год і ефективному поєднанню ДВЗ з електроприводом. Згідно з методикою WLTC, середня витрата пального становить лише 4,85 л на 100 км, що робить Fulwin A9L не лише потужним, а й напрочуд економічним флагманом.

Шасі автомобіля відповідає його високому статусу: попереду використано двоважільну підвіску, а ззаду - незалежну багатоважільну конструкцію на п'яти важелях. Це обіцяє плавний, комфортний і стабільний хід, навіть на високих швидкостях або під навантаженням. Fulwin A9L не просто великий седан - це повноцінний представник нової хвилі китайського автопрому, що вражає рівнем опцій, які раніше були зарезервовані лише для преміум-сегменту.

Інтер'єр новинки заслуговує на окрему увагу. У стандартному виконанні автомобіль п'ятимісний, проте у топовій комплектації задні сидіння трансформуються у два окремі розкішні крісла з розширеним функціоналом. У центральному підлокітнику для задніх пасажирів вбудовано сенсорний екран, за допомогою якого можна керувати масажною функцією, налаштуванням крісел, рівнем звуку тощо. Такий підхід характерний для автомобілів вищої цінової категорії, проте Chery демонструє, що подібні рішення можуть бути доступними й у масовому сегменті.

На передній панелі водія зустрічає повністю цифрова панель приладів, яка гармонійно поєднується з великою мультимедійною системою з екраном на 15,6 дюйма. У її основі лежить апаратна платформа на базі потужного чипа Qualcomm Snapdragon 8255 - рішення, що гарантує високу швидкодію та графічну чіткість. Аудіосистема Fulwin A9L включає 23 динаміки загальною потужністю 1000 Вт - це один із найпотужніших і найдосконаліших аудіокомплексів, який будь-коли встановлювали в автомобілях цього сегменту.

Офіційний старт продажів Chery Fulwin A9L на китайському ринку заплановано на 8 липня. І хоча наразі не йдеться про глобальну експансію, експерти вже прогнозують, що модель може мати великий експортний потенціал - зокрема на ринках Близького Сходу, Південно-Східної Азії, а можливо й у Східній Європі, де дедалі частіше з'являються китайські прем'єри.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024