У Китаї відбулася офіційна прем'єра одного з найбільш амбітних і технологічно насичених седанів місцевого виробництва - Maextro S800, який став результатом тісної кооперації між технологічним гігантом Huawei і автовиробником JAC. Ця модель позиціонується як прямий виклик флагманським седанам найвищого класу, зокрема Mercedes-Maybach S-Class і Audi A8L Horch, але при цьому суттєво виграє в ціні: автомобіль пропонується у чотирьох комплектаціях, вартість яких коливається від 700 тисяч до 1 мільйона юанів, що еквівалентно приблизно 95-136 тисячам доларів США.
Maextro S800, що також фігурує під іменем Zunjie S800, доступний у шести варіантах кольору кузова - як однотонних, так і двоколірних. Дизайн розроблено відповідно до нової візуальної концепції, яка стане візитівкою бренду Maextro. Автомобіль отримав три типи легкосплавних колісних дисків: 21-дюймові в стилі «блін» та два різновиди 20-дюймових багатоспицевих дисків. За гальмування відповідає гальмівна система Brembo з чотирипоршневими супортами, що забезпечує гальмівний шлях усього 34 метри при екстреній зупинці зі 100 км/год, що є вражаючим показником для автомобіля такого розміру та ваги. Інженерно вражає й інтелектуальна система електроприводу дверей, яка за допомогою радарів і лазерів дозволяє автоматично регулювати кут відкриття дверей - до 77 градусів. Габарити седана становлять 5480 x 2000 x 1536 мм, а колісна база сягає 3370 мм, що ставить його в один ряд із найрозкішнішими лімузинами у світі.
Салон представлений у п'яти колірних варіантах - від традиційного світло-коричневого до вишуканого біло-фіолетового або темно-коричневого. Передня частина салону оснащена двокольоровим шкіряним кермом, проекційним дисплеєм, трьома великими екранами - перед водієм, перед переднім пасажиром і на центральній консолі. Під консоллю - два бездротові зарядні пристрої на 50 Вт і два порти USB-C потужністю 60 Вт.
Найбільше розкіш зосереджено в задній частині салону: 40-дюймовий проекційний дисплей, сидіння з ефектом «нульової гравітації», що регулюються в 20 напрямках, включаючи 4 напрямки для підголівника, вентиляцію, підігрів, 20-точковий масаж та подовжену підставку для ніг. У центральній консолі між задніми пасажирами вмонтовано відкидний столик, холодильник з діапазоном температур від -6°C до 50°C з функцією УФ-стерилізації, сейф з біометричним замком, а також підстаканники з контролем температури і зарядні станції для смартфонів. Задні дверні ручки мають вбудовані сенсорні екрани для керування положенням сидінь, функціями приватності та управління мультимедійними системами. Освітлення салону має функцію відстеження руху та реагування на жести, а стеля - три режими підсвітки у стилі «зоряного неба».
Матеріали оздоблення - теляча шкіра, замша і натуральне дерево, що формує цілісне враження розкоші та уваги до деталей. За звучання відповідає акустична система Huawei Sound Ultimate з 43 динаміками і загальною потужністю 2920 Вт, а для пасажирів заднього ряду передбачено спеціальний режим сну, що зменшує яскравість екранів і гучність звуку та вимикає світло, створюючи максимально сприятливі умови для відпочинку в дорозі.
Автомобіль також має систему автономного водіння Huawei ADS 4, яка включає 36 датчиків, зокрема 4 лідара, камери й радари. У разі потенційної аварійної ситуації система Angel Seat автоматично натягує паски безпеки, піднімає склопідйомники та оптимізує положення сидінь для підвищення безпеки.
Maextro S800 випускається у двох версіях: повністю електричній із двома електромоторами потужністю 530 к.с., що забезпечують запас ходу до 702 км, та гібридній з двома або трьома моторами, сукупною потужністю до 863 к.с. та запасом ходу до 365 км в електричному режимі. Цікаво, що в гібридній моделі використано лише 1,5-літровий бензиновий ДВЗ потужністю 156 к.с. у ролі генератора, що викликає подив, зважаючи на загальну потужність силової установки. Обидві версії комплектуються батареєю Huawei Jujing 2.0: у гібридній - 65 кВт-год, у електричній - 95 кВт-год. Важливо, що акумулятор підтримує надшвидке заряджання: від 10% до 80% - всього за 10,5 хвилини. Конструктивно седан базується на алюмінієвому шасі, оснащеному пневмопідвіскою та адаптивними амортизаторами.
Ця модель претендує на статус революції в китайському преміальному сегменті і може стати новим символом технічної досконалості та амбіцій локальних брендів.