Американець показав тягач, на якому проїхав 6,6 млн кілометрів

17:28 31.05.2025
Американець показав тягач, на якому проїхав 6,6 млн кілометрів

Американець Алан Кіцхабер став героєм галузевої спільноти завдяки унікальному випадку довгострокової експлуатації вантажівки Kenworth T600, яка за понад три десятиліття пройшла понад 6,6 мільйона кілометрів (або 4,1 мільйона миль). Як він розповів журналістам Overdrive Magazine, саме постійна робота над модернізацією й правильним технічним обслуговуванням дозволила тягачу залишатись у роботі вже майже 30 років.

Автомобіль, який Кіцхабер придбав новим у 1995 році, спочатку був звичайною робочою технікою. Але згодом водій почав вносити невеликі, але дуже ефективні вдосконалення, спрямовані на підвищення надійності, безпеки та зниження витрат на експлуатацію. Одним з найкорисніших рішень він назвав встановлення системи контролю тиску в шинах, що дозволяє вчасно зупинитись при втраті тиску й уникнути повної втрати шини. За його словами, ця проста опція окупила себе незліченну кількість разів. Ще одним елементом безпеки став кенгурин, встановлений на передньому бампері. Завдяки йому було збережено радіатори, облицювання та інші компоненти після зіткнень із чотирма оленями, які вийшли на дорогу під час рейсів.

Серед технічних покращень, які безпосередньо вплинули на зносостійкість і паливну економічність, Кіцхабер згадує замість стандартної 13-ступеневої механічної коробки передач - встановлення модифікованої трансмісії з підвищуючими передачами, яка дозволяє знижувати оберти двигуна під час руху на високій швидкості. Це також зменшує шум і вібрації. Окрім цього, він перейшов із колісної формули 6x4 на 6x2, усунувши один ведучий міст. Це зменшило масу тягача на пів тонни, знизило втрати в трансмісії й принесло додаткову економію пального.

Незважаючи на пробіг, оригінальний двигун Caterpillar 3406E залишається у строю, хоча за ці роки він пережив три капітальні ремонти. При цьому блок циліндрів досі заводський. Із додаткових змін, які Кіцхабер вважає корисними - встановлення передпускового підігрівача пального, що полегшує запуск у холодну пору року, а також додатковий паливний фільтр, який зменшує ризики забруднення системи.

Кіцхабер постійно дотримувався графіків технічного обслуговування та наголошує, що жодна модернізація не замінить елементарної дисципліни щодо сервісу. Цікаво, що, за його словами, він ніколи не планував пов'язати своє життя з далекобійною працею надовго. Тридцять три роки тому він розглядав водіння як спосіб побачити країну та трохи підзаробити. Проте з часом вантажівка стала його домом на колесах, і ані він, ані його Kenworth T600 не збираються завершувати кар'єру.

Його історія вже стала прикладом експлуатаційної витривалості, розумного технічного підходу та любові до своєї справи, яку він не зраджує протягом десятиліть.


Источник: The Drive
Фото: Overdrive
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024