Cadillac здивував цінами кросовера XT4 у Китаї

21:02 25.05.2025
Cadillac здивував цінами кросовера XT4 у Китаї

На тлі зростаючої конкуренції на китайському авторинку американський виробник Cadillac зробив неочікуваний крок, суттєво знизивши ціну на свій кросовер XT4, адаптований для місцевого ринку. За даними авторитетного китайського джерела Autohome, оновлений Cadillac XT4 2025 модельного року подешевшав майже на третину й тепер коштує від 159 900 юанів, що приблизно відповідає 22 тисячам доларів США. Це найнижча стартова ціна за всю історію моделі, і такий крок вважається безпрецедентним для преміального сегмента на ринку КНР.

Спочатку рекомендована ціна на Cadillac XT4 у Китаї стартувала з позначки у 230 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 32 тисячам доларів. Однак жорстка конкуренція з боку місцевих виробників, таких як BYD, Chery, Geely і GAC, змусила General Motors переглянути свою стратегію. Попри суттєве зниження вартості, оснащення автомобіля не було спрощено, що вигідно відрізняє його від аналогів, які часто втрачають частину обладнання при зменшенні ціни. У стандартну комплектацію нового XT4 входять легкосплавні 18-дюймові диски, вісім подушок безпеки, сучасні системи допомоги водієві, зокрема автогальмування, утримання в смузі та адаптивне світлодіодне освітлення, двошарові передні шибки для покращеної шумоізоляції, а також повноцінна мультимедійна система з вигнутим 33-дюймовим дисплеєм надвисокої роздільної здатності 9K.

Cadillac XT4 для китайського ринку позиціонується як базова модель бренду й не має доступу до деяких фірмових технологій GM, зокрема системи Tripower, яка дозволяє деактивувати частину циліндрів, змінювати висоту підйому клапанів і покращувати енергоефективність завдяки інтелектуальному охолодженню. Однак навіть без цих рішень силовий агрегат XT4 демонструє достатню продуктивність: під капотом встановлений 1,5-літровий турбований чотирициліндровий бензиновий двигун потужністю 211 к.с. і з максимальним крутним моментом 270 Н·м. У парі з ним працює класична 9-ступенева автоматична коробка передач, а привод виключно передній. Показник витрати пального у змішаному циклі WLTC становить цілком помірні 7,25 літра на 100 км, що відповідає сучасним очікуванням покупців у сегменті міських кросоверів.

Окрім цього, автомобіль зберіг незалежну багаторичажну підвіску на задній осі, яка традиційно вважається більш комфортною і точною в керуванні, що дозволяє XT4 впевнено конкурувати з місцевими моделями, які здебільшого використовують менш складні технічні рішення.

За інформацією з джерела, такий крок General Motors, ймовірно, є спробою зберегти присутність бренду Cadillac на китайському ринку, адже в США модель XT4 фактично провалилася комерційно й більше не виробляється. Це означає, що майбутнє цієї моделі цілком залежить від успіху в КНР, яка залишилася єдиним великим ринком збуту. За умов дедалі агресивнішої конкуренції з боку китайських брендів, що пропонують добре оснащені моделі за нижчими цінами, Cadillac фактично змушений вдаватися до цінового демпінгу, аби зберегти свою частку в початковому преміальному сегменті.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024