У Німеччині офіційно представили нову ексклюзивну модель класу Gran Turismo від новоствореної марки Bovensiepen, яку заснували брати Андреас і Флоріан Бовензіпен, відомі як керівники Alpina Burkard Bovensiepen. Попри те, що з 1 січня 2026 року бренд Alpina остаточно стане розкішним суббрендом BMW, самі Бовензіпени не збираються полишати автомобільну індустрію. Натомість вони започаткували нову незалежну автомобільну компанію Bovensiepen Automobile, об'єднавши зусилля з легендарною італійською кузовобудівною студією Zagato. Їхній перший спільний автомобіль уже офіційно презентовано.
Компанія Bovensiepen працює незалежно від BMW, а її машини формально не пов'язані з мюнхенським концерном. Водночас певна стилістична спадковість з Alpina залишилася - наприклад, фірмовий напис Bovensiepen на передньому бампері над спліттером виконано у знайомому шрифті й палітрі, які нагадують колишній стиль Alpina. Крім того, збереглися й багатоспицеві диски, хоча тепер із власним оригінальним дизайном.
Переглянути цей допис в Instagram
Однак найбільших змін зазнав зовнішній вигляд. Усі кузовні панелі перекроєно заново, нова оптика розроблена спеціально для цього проєкту, а компонування елементів екстер'єру набуло витонченішого та більш ексклюзивного вигляду. Це повністю ручна робота ательє Zagato, яке вирішило не ховати походження автомобіля, але трансформувати його до рівня справжнього арт-об'єкта. Хоча силует нового купе й натякає на платформу BMW 4-Series, дизайнерське переосмислення зробило його візуально самобутнім.
Цікаво, що основою для першого автомобіля Bovensiepen стало не купе, а кабріолет BMW 4-Series. Це дозволило конструкторам відмовитися від центральних стійок даху, зберігши задні електросклопідйомники та надавши кузову легкості й відкритості. Новий аеродинамічний обвіс призвів до збільшення довжини автомобіля на 17,5 сантиметра, а всі зовнішні панелі виготовлено з вуглепластику. Це не лише зменшило вагу, а й дало змогу підвищити жорсткість кузова без втрати комфорту.
Переглянути цей допис в Instagram
В інтер'єрі змін менше: Zagato обмежилася оновленням оздоблювальних матеріалів, додаванням ексклюзивного декору та встановленням нового козирка над панеллю приладів. Водночас салон не втратив функціональності, а якість виконання вийшла на новий рівень завдяки використанню дорогих матеріалів ручної роботи.
Під капотом встановлено бензиновий турбомотор об'ємом 3,0 літра, форсований до вражаючих 611 к.с. і 700 Нм крутного моменту. Хоча прямо не зазначено, яка саме модифікація BMW стала базою для цього автомобіля, найімовірніше, мова йде про M440i xDrive. Водночас офіційно не підтверджено жодної технічної залежності від BMW, що дозволяє Bovensiepen позиціонувати авто як самостійний продукт.
Переглянути цей допис в Instagram
Динамічні характеристики новинки вражають: розгін до 100 км/год займає лише 3,3 секунди, максимальна швидкість досягає 300 км/год, а споряджена маса залишилася на рівні 1895 кг - аналогічно базовій моделі. Цей результат вдалося зберегти завдяки широкому використанню карбону в конструкції кузова.
Оскільки Bovensiepen націлюється на ринок ультралюксових автомобілів, їхній перший проєкт стане не просто альтернативою BMW M або Alpina, а принципово новим гравцем у вищому сегменті, який виходить за межі традиційного спортивного преміуму. Як підкреслюють розробники, такі моделі створюються виключно вручну, а їхній дизайн і техніка є результатом унікального підходу, спрямованого на поєднання інженерної досконалості та естетичного перфекціонізму.
Ціни, обсяг виробництва та інші подробиці буде оголошено ближче до кінця 2025 року, а перші постачання Bovensiepen Zagato заплановані на весну 2026-го. Саме тоді на ринку з'явиться нова, ексклюзивна й незалежна альтернатива для поціновувачів індивідуального стилю, динаміки та вишуканої розкоші.