Компанія Acura готує масштабне оновлення своєї модельної лінійки, поступово переходячи до нової ери електрифікації, але при цьому не забуваючи про свою спортивну спадщину. Одним із ключових напрямків розвитку стане повернення легендарного спорткара NSX, який отримає повністю електричну силову установку та буде збудований на перспективній платформі нового покоління під назвою 0 Series. За інформацією, оприлюдненою порталом Carscoops, поява серійної версії нового NSX очікується у 2027 або 2028 році, що співпадає із загальними планами Honda та Acura щодо масштабного оновлення модельного ряду. Хоча остаточна назва моделі ще може змінитися, дух оригінального NSX, який став символом технічної досконалості японського автопрому, буде збережено, але тепер у повністю електричному виконанні.
Нова електрична платформа 0 Series, на якій побудують NSX, також стане основою для інших майбутніх моделей Honda та Acura. Йдеться не лише про електромобілі преміум-сегменту, а й про широку гаму авто, що забезпечать перехід компанії на нові стандарти ефективності, керованості та цифровізації. Очікується, що платформа запропонує прогресивні рішення у сфері силових установок, електроніки та програмного забезпечення, включаючи вдосконалені системи допомоги водієві й оновлення по повітрю.
Паралельно з розробкою нового NSX, Acura працює над низкою оновлень для актуальних моделей. Так, уже у 2027 році буде представлено оновлену версію ZDX, першого електромобіля бренду, що вже зараз доступний на ринку. Після цього цю модель може замінити абсолютно новий електричний SUV, розроблений виключно силами інженерів Acura без участі зовнішніх партнерів, що свідчить про прагнення компанії до повної автономності в технологічному розвитку.
У тому ж 2027 році очікується модернізація кросовера MDX - ключової моделі Acura в США, яка після оновлення надійде у продаж на початку 2028 року. Також активно готується нове покоління компактного кросовера RDX. За планом, у 2027 році з'явиться його чергове оновлення, наступне - у 2030 році, а повністю нове покоління дебютує у 2033 році. Очікується, що новий RDX базуватиметься на універсальній платформі Honda HA і пропонуватиметься як із традиційним бензиновим двигуном, так і з гібридною силовою установкою, що дозволить клієнтам обирати між класичним та електрифікованим варіантом.
Не залишаться без уваги й седани та хетчбеки бренду. У 2027 році може з'явитися нове покоління TLX, яке стане прямим конкурентом для оновленого Lexus ES. Тим часом, модель Integra, яка у 2024 році посіла третє місце за обсягами продажу серед усіх моделей Acura в США, також отримає продовження. Її наступна версія вийде у 2028 році як модель 2029 року, що дозволить зберегти інтерес покупців і водночас оновити технічне оснащення автомобіля.
Ще одна модель - ADX - також перебуває в центрі стратегії Acura. Очікується, що у 2028 році вийде її оновлена версія, а до 2031 року з'явиться повністю нове покоління цієї моделі. Воно передбачатиме наявність як бензинового, так і повністю електричного варіанта. При цьому, з огляду на зміну митної політики, компанія розглядає можливість перенесення виробництва ADX до США, щоб уникнути підвищених тарифів і підвищити конкурентоспроможність моделі на американському ринку.
Загалом, стратегії Acura і Honda свідчать про поступовий, але рішучий перехід до електрифікованого майбутнього. Компанія намагається зберегти баланс між інноваціями та традиційною ДНК бренду, в якій спортивний характер, технологічна досконалість і японська інженерія відіграють ключову роль. Саме таке поєднання обіцяє новий NSX - один із найбільш очікуваних спорткарів кінця десятиліття, покликаний стати символом електричної епохи Acura.