Porsche готує «аеродинамічний» 911 з культовим «плоским» носом

19:28 24.05.2025
Porsche готує «аеродинамічний» 911 з культовим «плоским» носом

Porsche готує ексклюзивну версію легендарного 911 із культовим дизайном передньої частини, який отримав у 1980-х роках назву Flachbau, що в перекладі з німецької означає «плоский» ніс. Компанія Porsche подала заявки на реєстрацію двох товарних знаків - Flachbau та Flachbau RS - до Європейського патентного відомства. Це стало сигналом для журналістів та автомобільної спільноти про можливе повернення оригінальної стилістики в сучасному виконанні - мова йде не просто про ретро-дизайн, а про глибоку аеродинамічну переробку передньої частини спорткара.

Оригінальний Flachbau з'явився як результат прагнення Porsche поліпшити аеродинаміку своїх гоночних моделей. Задля цього фахівці компанії відмовилися від класичних вертикально розташованих круглих фар, замінивши їх на висувні, які дозволяли зменшити лобовий опір і надати авто більш стрімкий профіль. Надалі цей дизайн став частиною ексклюзивної заводської програми персоналізації Sonderwunsch, у межах якої власники мали змогу замовити дорожні версії 911 із таким виглядом. Усього було вироблено приблизно 960 екземплярів у стилі Flachbau, що зробило їх одними з найбажаніших серед колекціонерів класичних Porsche.

Протягом останніх майже сорока років про повернення Flachbau не йшлося, оскільки висувні фари були заборонені в більшості країн світу з міркувань безпеки. Такий тип оптики, попри свою естетику, визнавався потенційно небезпечним для пішоходів у разі зіткнення, тому поступово зник навіть із суперкарів Ferrari, Lamborghini та Mazda. Проте сьогодні технології дозволяють реалізувати подібну концепцію без порушення норм - за допомогою фотохромних панелей із змінним коефіцієнтом світлопропускання. Вони здатні імітувати зовнішність «сліпої» оптики, залишаючись при цьому легальними в межах чинного законодавства.

Хоча Porsche поки що офіційно не підтвердила інформацію про підготовку нової моделі Flachbau, сам факт реєстрації товарних знаків свідчить про серйозні наміри компанії. Імовірно, новинка отримає не лише унікальний передній дизайн, натхненний 1980-ми, а й стане частиною особливої лімітованої серії або заводської програми персоналізації з відповідною позначкою RS, що традиційно використовується для найпотужніших і найбільш драйверських версій у сімействі 911. Очікується, що автомобіль збереже традиційну задньомоторну компоновку та спортивну ДНК класичного Porsche 911, поєднавши ретро-стилістику з сучасними технологіями і матеріалами.

Таким чином, німецький автовиробник може повернути до життя культовий образ, адаптований до сьогоднішніх вимог безпеки і дизайну, задовольнивши попит найвибагливіших фанатів марки. Успіх такої моделі вже зараз виглядає перспективним, адже Porsche неодноразово доводила, що здатна вдало поєднувати спадщину минулого з інноваціями майбутнього.


Источник: Autoblog
Фото: Porsche
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024