EHang обіцяє літаючі таксі в Китаї вже до 2030 року

19:17 22.05.2025
EHang обіцяє літаючі таксі в Китаї вже до 2030 року

Китайський стартап EHang заявляє, що вже за п'ять років повітряні таксі стануть реальністю у повітряному просторі країни. У деяких містах, де буде розвинена відповідна інфраструктура, вони зможуть працювати на окремих маршрутах.

Фінансовий директор компанії EHang Конор Ян у розмові з South China Morning Post висловив переконання, що літаючі таксі в Китаї з'являться до 2030 року. За його словами, в мегаполісах повітряні служби можуть почати діяти раніше, якщо будуть створені злітно-посадкові майданчики та інші необхідні умови.

До кінця цього року EHang планує запустити туристичні польоти на електричному аеротаксі EH216-S у містах Гуанчжоу та Хефей. Нещодавно Китай став першою країною, яка отримала дозвіл на комерційні перевезення на електродронах, зокрема для туристичних та оглядових маршрутів.

Рейси будуть здійснюватися виключно по фіксованих маршрутах. Максимальна швидкість апарата складає 130 км/год, а дальність польоту - до 30 кілометрів. Вартість моделі на китайському ринку сягає 331000 доларів, і вона розрахована на двох пасажирів.

Подібні послуги також готуються до запуску в Таїланді, де тестові польоти розпочалися ще в листопаді минулого року. У компанії додають, що технологією вже зацікавилися партнери з країн Близького Сходу, Південно-Східної Азії та Латинської Америки.

Водночас EHang не боїться конкуренції у ще молодій індустрії, вважаючи, що глобальний ринок має місце для багатьох гравців, але при цьому компанія планує зберігати лідерські позиції.

Задля розвитку EHang активно шукає нових партнерів. Уже зараз вона співпрацює з виробником тягових акумуляторів Gotion, а минулого року уклала угоду з автовиробником Changan Automobile, який допомагатиме у виробництві та обслуговуванні апаратів.

У продуктовому портфоліо EHang очікується поповнення - вже цього кварталу буде презентовано модель VT-35, яка стане наступником VT-30, орієнтованої на середні дистанції до 300 км. Новий літальний апарат матиме вдосконалений аеродинамічний дизайн для економного використання енергії та вищої крейсерської швидкості.

За оцінками експертів, на початковому етапі ринок малої електричної авіації зосередиться переважно на логістичних задачах, оскільки для пасажирських перевезень необхідно буде забезпечити вищі стандарти безпеки та інфраструктурні рішення.


Источник: 24tv.ua
Фото: Xinhua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024