Найпотужніший гібридний Porsche 911 GT2 RS помічений на Нюрбургринзі

17:46 20.05.2025
Найпотужніший гібридний Porsche 911 GT2 RS помічений на Нюрбургринзі

Напередодні дебюту, запланованого на середину 2026 року, нове покоління Porsche 911 GT2 RS знову помітили на трасі Нюрбургринг. Цей високопродуктивний спортивний автомобіль, створений на базі платформи 992, повертається на арену майже через сім років після появи нинішнього покоління 911 і майже через два роки після перших шпигунських знімків, зроблених на легендарній німецькій трасі. Весь цей час інженери Porsche продовжували активно вдосконалювати модель, готуючи її до виходу на новий рівень.

Очікується, що новий GT2 RS стане найпотужнішою версією Porsche 911 за всю історію існування моделі. В його основі лежить знайомий 3,8-літровий опозитний шестициліндровий двигун з двома турбонагнітачами, який використовувався у попередньому поколінні 991. Водночас він отримав суттєве оновлення у вигляді нової гібридної системи з робочою напругою 400 вольт. Ця технологія була розроблена на основі досвіду Porsche, здобутого в перегонах на витривалість, зокрема на «24 годинах Ле-Мана», і включає електромотор, що працює в парі з бензиновим агрегатом.

Аналогічну концепцію вже реалізовано в моделі 911 GTS T-Hybrid, щоправда, з іншими технічними характеристиками. Там також використовується електродвигун і легка високовольтна літій-іонна батарея ємністю 1,9 кВт-год, а також додатковий стартер на основі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії з напругою 12 вольт. Такий підхід дає змогу досягти вищої ефективності без суттєвого збільшення маси.

За наявною інформацією, інженери Porsche прагнуть досягти потужності понад 520 кіловат і значно підвищити крутний момент у порівнянні з попередньою версією GT2 RS, яка випускалася у 2017-2019 роках і видавала 515 кВт та 750 Нм. За даними видання Autocar, максимальна потужність нової моделі може сягнути навіть 559 кВт. Ймовірно, новий GT2 RS залишиться з тією самою семиступеневою роботизованою трансмісією з двома зчепленнями, яка добре зарекомендувала себе у попередній моделі.

Щоб компенсувати додаткову вагу електромотора та акумуляторів, Porsche широко застосовуватиме полегшені конструктивні рішення. Зокрема, у кузовні панелі - капот, дах і корпуси дзеркал заднього виду - буде інтегровано вуглепластик (CFRP), подібно до того, як це було реалізовано у спеціальному пакеті Weissach для попереднього GT2 RS та поточного 911 GT3 RS. Крім того, очікується використання полікарбонатного скла і надлегких коліс. Не виключено, що вуглепластикові стабілізатори поперечної стійкості та тяги, застосовані у попередній моделі, також будуть задіяні у новій версії.

У компанії заявляють, що серед поставлених цілей - поліпшення динаміки та досягнення часу розгону від 0 до 100 км/год менш ніж за 2,8 секунди, тобто швидше, ніж у попередника. При цьому зберігатиметься оптимальний розподіл маси між осями у пропорції 39:61, що є характерним для найкращих трекових модифікацій 911.


Источник: Drive
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024