Розкрито статистику продажів на китайському авторинку за квітень 2025 року

23:58 19.05.2025
Розкрито статистику продажів на китайському авторинку за квітень 2025 року

Китайський автомобільний ринок, який уже давно є найбільшим у світі, у квітні 2025 року знову продемонстрував високі темпи зростання продажів. Згідно зі звітом, опублікованим CarNewsChina, лише за другий місяць весни в КНР було реалізовано 1 мільйон 755 тисяч нових легкових автомобілів. Це ще раз підтверджує не лише масштаби внутрішнього попиту, а й активне нарощування виробництва з боку локальних автовиробників, зокрема в сегменті електромобілів.

Серед найбільш популярних категорій транспортних засобів традиційно лідирують кросовери та позашляховики - загалом у квітні китайці придбали 847 тисяч авто цього класу. Лише трохи відстали седани й хетчбеки з результатом у 821 тисячу реалізованих одиниць. Значно скромніші обсяги продажів демонструють мінівени - 86 тисяч машин, проте і тут спостерігається чітка конкуренція серед кількох моделей.

Абсолютним лідером на ринку легкових автомобілів став електричний хетчбек Geely Geome Xingyuan, продажі якого досягли 36,1 тисячі одиниць. Цей результат забезпечив моделі перше місце в загальному рейтингу серед седанів і хетчбеків. На другому місці опинився ще один представник сегмента доступних електромобілів - BYD Seagull, який знайшов 34 тисячі покупців. Третю позицію впевнено займає компактний Wuling Hongguang Mini EV із майже 29 тисячами реалізованих авто. Далі розташувався нещодавній дебютант китайського ринку - електромобіль Xiaomi SU7, який уже встиг здобути популярність серед місцевих споживачів, показавши результат 28,5 тисячі проданих одиниць. П'яте місце зайняв ще один представник марки BYD - седан Qin Plus з обсягом продажів 25,5 тисячі автомобілів.

Сегмент кросоверів і позашляховиків також виявився насиченим і конкурентним. Найбільш продаваним SUV у Китаї за квітень став Geely Xingyue L, також відомий на експортних ринках як Monjaro. Модель показала результат у 23,6 тисячі проданих машин, що забезпечило їй перше місце в рейтингу. За ним розмістився популярний серед китайських водіїв BYD Song Plus із показником 20,66 тисячі реалізованих авто. Третє місце дісталося кросоверу Tesla Model Y, який знайшов 19,9 тисячі покупців, підтверджуючи стабільну присутність американського виробника на китайському ринку. Далі в рейтингу розташувалися моделі Li L6 (16,7 тисячі машин) та Toyota Corolla Cross (16 тисяч одиниць), які замкнули п'ятірку лідерів.

У сегменті мінівенів ситуація дещо інша, однак і тут спостерігається помітна конкуренція. Найбільш популярним мінівеном у квітні став Denza D9 - продукт спільного підприємства BYD та Daimler. Автомобіль зібрав 9 тисяч замовлень і, враховуючи його преміальну орієнтацію, це дуже переконливий результат. На другій позиції опинився добре знаний Toyota Sienna з показником 8,24 тисячі проданих одиниць. За ним розташувалися Voyah Dreamer (6,7 тисячі авто), Toyota Granvia (6,6 тисячі) та Buick GL8 (5,59 тисячі одиниць).

Загалом квітневі показники продажів свідчать про продовження тенденції до електрифікації китайського авторинку. Одразу кілька електромобілів опинилися серед абсолютних лідерів продажів у своїх класах, що підтверджує стрімке зростання популярності цього типу транспорту серед споживачів. Geely, BYD, Tesla та нові гравці на кшталт Xiaomi успішно конкурують у найрізноманітніших сегментах, а стрімкий розвиток власного виробництва та розгалужена інфраструктура зарядних станцій лише зміцнюють позиції електромобілів на ринку. Усі ці фактори свідчать про те, що Китай і надалі відіграватиме ключову роль у глобальному переході до безвуглецевого транспорту.


Источник: CarNewsChina
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024