Компанія Mercedes-Benz змушена внести конструктивні зміни до електричного седана нового покоління CLA після хвилі критики, що прокотилася в соціальних мережах та спеціалізованих медіа. Автовиробник переглянув своє початкове рішення щодо зарядної інфраструктури й таки додасть у серійні моделі можливість підключення до найпоширеніших громадських зарядок з напругою 400 вольт. Цю інформацію вже підтвердив офіційний представник Mercedes-Benz, зазначивши, що для покупців у США в базову комплектацію буде додано вбудований перетворювач напруги. Завдяки цьому електрокар зможе заряджатися як від стандартних станцій постійного струму, так і від мережі Tesla Supercharger. У початковій версії новинки такої можливості не передбачалося.
Проблема стала публічною на початку травня, коли стало відомо, що CLA нового покоління підтримує лише 800-вольтову зарядку змінним струмом, що виглядає надто обмежено з огляду на реальний стан зарядної інфраструктури у більшості країн. В умовах, де 400-вольтова технологія залишається домінуючою, обмеження могли зробити автомобіль непридатним для повсякденного використання поза межами великих міст, а отже - суттєво вплинути на його комерційні перспективи.
У відповідь на хвилю обурення в інтернеті та побоювання з боку потенційних клієнтів, у Mercedes-Benz пояснили, що перша партія машин із підтримкою лише 800-вольтової архітектури мала на меті продемонструвати технічні можливості швидкої зарядки, а не відображати остаточну специфікацію серійного автомобіля. За офіційними коментарями, вже з 2026 року всі версії CLA будуть оснащені перетворювачем напруги, що дозволить заряджати електромобіль від мереж з напругою як 400, так і 800 вольт. Важливо наголосити, що ці зміни були внесені ще до початку постачання автомобілів клієнтам, тобто компанія оперативно відреагувала на зауваження споживачів і змінила підхід ще до запуску моделі у продаж.
На більшості ринків Mercedes-Benz CLA все ще перебуває на етапі попереднього замовлення. Демонстраційні екземпляри вже представлені в салонах дилерів, але серійні поставки ще не розпочалися. Незважаючи на це, майже повна лінійка моделі вже сформована: у Китаї нещодавно дебютувала подовжена версія седана, на офіційному сайті відкрито конфігуратор для майбутніх покупців, і наразі лише універсал Shooting Brake залишається поза межами публічного анонсу.