На шасі Renault Trucks 10x4 зробили унікальний самоскид

20:23 18.05.2025
На шасі Renault Trucks 10x4 зробили унікальний самоскид

Швейцарська компанія Thomann Nutzfahrzeuge реалізувала складний інженерний проєкт для будівельно-транспортної фірми Baumann Transporte + Erdarbeiten AG, розташованої у місті Хірцеле. На базі п'ятивісного шасі Renault Trucks C480 10х4 було створено високотехнологічний багатофункціональний самоскид, адаптований для виконання широкого спектру робіт у сфері вантажоперевезень, будівництва та обробки ґрунтів.

Основою конструкції став міцний кузов тристороннього розвантаження, виготовлений швейцарським виробником Sutter AG. Для зниження загальної маси автомобіля та збільшення корисного навантаження бічні борти виконані з алюмінію. При цьому захисний брус переднього борту можна регулювати по висоті, що дозволяє зручно транспортувати довгомірні матеріали, включаючи балки або трубопровідні конструкції. Задній борт обладнаний пневматичним приводом, що значно полегшує операції з розвантаження навіть за складних умов на будівельному майданчику.

Одним із ключових елементів комплектації є гідравлічний кран-маніпулятор Effer 525 8S, встановлений безпосередньо за кабіною. Його вантажний момент становить 433 кНм, що дає змогу працювати з вантажами вагою до 14 тонн. Максимальний виліт стріли сягає 21,59 метра, що робить цю машину універсальною для роботи на об'єктах із обмеженим доступом або потребою у точному маневруванні вантажем. Для забезпечення стійкості під час роботи КМУ, конструкцію доповнено двома парами гідравлічних аутригерів.

Однак основна інженерна робота була зосереджена на глибокій модифікації самого шасі Renault Trucks C480 (10x4). Зокрема, друга вісь була зміщена назад для оптимізації навантаження. Інженери також встановили компактнішу вихлопну систему, перемістили блок EACU та бак із AdBlue, звільнивши місце для встановлення великого бічного інструментального ящика з правого боку. Була передбачена можливість монтажу додаткової осі, що свідчить про потенційне розширення можливостей автомобіля в майбутньому. Підвіска отримала додаткове посилення, а ведучі мости, здатні витримувати навантаження до 26 тонн, були оснащені пневматичною підвіскою на вісьмох пневмоподушках, що суттєво підвищує плавність ходу на нерівних дорогах. Підкатна вісь, розрахована на 10 тонн, додатково підсилює вантажні можливості.

Силова установка побудована на 12,8-літровому двигуні DE13, який використовує турбокомпаундну технологію для ефективнішого використання вихлопних газів. Завдяки цьому вдалося досягти зниження витрати пального на 10%, що є суттєвим показником у комерційному секторі. Потужність агрегату складає 480 кінських сил, а максимальний крутний момент досягає 2400 Нм, що забезпечує надійне пересування навіть у важких умовах. Доповнює силову лінію автоматична трансмісія Optidriver з функцією повзучого ходу. Ця система відзначається на 30% плавнішим і швидшим перемиканням передач, що дозволяє забезпечити точні маневри в умовах обмеженого простору або при транспортуванні важких вантажів.


Источник: Авто Центр
Фото: MOBAS AG
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024