Китайські поліцейські найшли дешеву заміну патрульним гелікоптерам

19:32 18.05.2025
Китайські поліцейські найшли дешеву заміну патрульним гелікоптерам

Інноваційний варіант моніторингу транспортних потоків на вулицях та дорогах запровадила поліція китайського міста Нанкіні, розмістивши дронодроми прямо над трасами чи поряд з ними.

З шести закуплених безпілотників створено дві ескадрильї для патрулювання трафіка на швидкісній автодорозі. Про це пише sohu.com.

Протягом доби в середньому проводиться понад 50 патрульних вильотів. В робочі дні завдяки дронам виявляється та оперативно обробляється понад 10 попереджень про аварійну зупинку та ДТП.

Такий моніторинг виявися ефективним під час збільшеного трафіка у святкові дні. Саме від їх роботи досягається не тільки результативне втручання в покращення руху та усунення перешкод, але й економиться значна кількість коштів. Особливо це відчутно у порівнянні з енергозатратними патрульними гелікоптерами.

Задля оперативності на Нанкінській ділянці автомагістралі Шанхай-Нанкін побудовано шість кабін (боксів) для безпілотників двох створених груп.

Перші висновки про роботу дронів перевершили сподівання. Досвід Департаменту громадської безпеки Нанкіна вже вивчають інші регіони. Бажання перейти на нові стандарти організації дорожнього руху активно зростає у структурах дорожньої поліції з усіх регіонів Китаю.

Наразі поліцейські дрони Jinling Flying Eagle активно працюють на різних автомагістралях у Нанкіні, включаючи вулиці міста. Згідно з переписом 2020 року в Нанкіні проживає 9,31 млн осіб.

Оператори відпрацьовують в польоті на низьких висотах усі ділянки автомагістралей та мережі вулиць мегаполіса, оперативно реагуючи на затори та організовуючи плавний рух і безпеку.

Завдяки розмішеним у різних районах міста кабінкам безпілотники можуть швартуватися на ці платформи для перепочинку й підзарядки. Кабіни для зльоту та посадки розкриваються дистанційно на кшталт ангарів.

Результативність від польотів очевидна, головне в патрулюванні - організація високих стандартів безпеки руху. Черговому оператору доводиться не лише моніторити, але й відразу реагувати на ситуацію. В тому числі здійснювати профілактичні заходи.

Скажімо, оператор безпілотника № 6 на розв'язці Нінчжен, що на 268-му кілометрі швидкісної дороги Шанхай-Ченду, з висоти 120 метрів помітив на узбіччі (аварійна смуга) в Шанхаю припаркований чорний автомобіль. Водій міняє шини, а попереджувальних знаків не встановив.

Великої загрози руху не було, але все-таки ПДР вимагають убезпечити таке місце відповідним позначенням. Це обов'язково робити навіть на аварійні смузі, де транспортний потік відсутній.

Пілот знизився з крейсерської висоти 120 метрів і завис приблизно на 25 метрів над автомобілем. Роботу електродвигунів на фоні децибел від пожвавленого руху практично не чути.

«Водій, будь ласка, зверніть увагу. Будь ласка, розмістіть попереджувальний знак позаду автомобіля», - подав команду оператор через систему зв'язку з дроном і той за допомогою гучномовця зробив трансляцію сказаного безпосередньо водієві.

Почувши таку рекомендацію, водій підняв очі та побачив поліцейський дрон. Він зрозумів, що відбувається, і негайно побіг встановлювати трикутний попереджувальний знак. У Китаї з поліцією жарти погані.

Дрон тим часом пройшов деяку відстань у напрямку зустрічного руху та гучною сиреною попередив водіїв про ймовірну перешкоду попереду. Після цього БпЛА повернувся на висоту 120 метрів і продовжив патрулювання, щоб десь в іншому місці також щось підказати, комусь зробити зауваження, а комусь пообіцяти штраф за порушення.


Источник: 24tv.ua
Фото: sohu.com
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024