Китайський автовиробник Changan офіційно оголосив про новий етап своєї експансії в Південно-Східній Азії, відкривши автозавод у Таїланді, який має стати основою для боротьби з багаторічною домінацією японських брендів на місцевому ринку. Під час пресконференції, що відбулася з нагоди запуску підприємства, журналісти мали змогу поспілкуватися з головою ради директорів Changan Чжу Хуароном і генеральним директором суббренда Deepal паном Деном Ченхао, який і пояснив стратегію компанії у відповідь на запитання про конкуренцію з такими гігантами, як Toyota, Honda та Isuzu.
За словами Дена Ченхао, перевага Changan базується на кількох ключових аспектах, які дозволяють бренду протистояти японським автовиробникам. Насамперед йдеться про так звані гібриди з розширювачем ходу - це транспортні засоби, які обладнані бензиновим генератором, що дозволяє зменшити споживання пального до рівня, порівнянного з японськими гібридами. При цьому, на відміну від багатьох конкурентів, автомобілі Changan здатні рухатися виключно за рахунок електротяги, що забезпечує суттєву економію в умовах зростання цін на пальне.
Окрім цього, Ченхао наголосив, що Changan пропонує модифікації з заднім приводом, які сприяють кращій керованості, що важливо для водіїв, які цінують динаміку та комфорт у русі. За відчуттями від керування, китайські гібриди, на його думку, більше нагадують повноцінні електромобілі, ніж традиційні гібридні моделі. До цього слід додати ще одну важливу перевагу, яку підкреслили у Deepal: йдеться про підвищену безпеку, яка залишається однією з головних вимог споживачів у регіоні.
Наразі у Таїланді компанія Changan вирішила зосередитися саме на гібридах з бензиновим генератором, оскільки потенційні покупці в країні мають певні побоювання щодо запасу ходу повністю електричних машин і терміну служби їхніх акумуляторів. Така адаптація до локальних умов і очікувань покупців свідчить про прагматичний підхід компанії до завоювання довіри місцевого ринку.
Інвестиції Changan у будівництво нового заводу в Таїланді склали 10 мільярдів бат, що еквівалентно приблизно 300 мільйонам доларів США. Однак загальний обсяг фінансування, включаючи розвиток виробничих технологій, інфраструктури продажів і логістики, фактично вдвічі вищий. Виробництво на новому підприємстві передбачає випуск моделей Deepal і Avatr, причому з різним варіантом керма - як праворульних, так і ліворульних. Це означає, що Changan не обмежується внутрішнім ринком Таїланду, а розглядає новий завод як стратегічний плацдарм для експорту в інші країни Південно-Східної Азії. Кінцева мета - досягти 80-відсоткового рівня локалізації виробництва в Таїланді, що не лише здешевить автомобілі, а й посилить довіру споживачів до бренду як до місцевого виробника.
Усе це свідчить про те, що Changan має серйозні наміри не просто вийти на тайський ринок, а й поступово витіснити японських конкурентів з лідерських позицій, спираючись на технології, адаптивність та агресивну інвестиційну стратегію.