Tesla готується до виробництва кібер-таксі

22:28 17.05.2025
Tesla готується до виробництва кібер-таксі

Компанія Tesla активно просувається до реалізації одного з найамбітніших проєктів в історії бренду - запуску серійного виробництва безпілотного електромобіля під назвою Cybercab. На території фабрики Gigafactory Texas вже розпочато калібрування устаткування для так званого гігакастингу, що є ключовим етапом у підготовці до виробництва. Свіжі відео та фотографії з заводу свідчать про наявність десятків передніх і задніх відлитих кузовних конструкцій, які, за всіма ознаками, створені спеціально для цієї новаторської моделі. Ці деталі - не просто прототипи, а складові майбутніх машин, які ще до запуску в серію вже викликають жваве обговорення в індустріальних колах.

За інформацією з джерел, наближених до компанії, Cybercab стане першою і, ймовірно, єдиною моделлю, створеною на платформі наступного покоління Tesla. Первісно передбачалося, що нова архітектура буде використовуватись також для компактного електромобіля, але в процесі стратегічного переосмислення компанія відмовилася від цієї ідеї. Замість того Tesla вирішила сконцентрувати всі свої інженерні й виробничі ресурси виключно на розробці та серіалізації безпілотного таксі. Такий підхід свідчить про намір Tesla не розпорошувати зусилля, а максимально сфокусуватися на технологічному прориві в автономному транспорті.

Casting production (for @Cybertruck, Model Y & Cybercab) continues in big numbers along with more aluminum melting, alloying & recycling for more castings! I could hear the furnace flues in operation today from my launching location! @lucagrecoita pic.twitter.com/Mxt3aAcUn1

— Joe Tegtmeyer ? ??? (@JoeTegtmeyer) May 16, 2025

Попри загальну тенденцію сповільнення глобального попиту на електромобілі, компанія Ілона Маска продовжує активні інвестиції у виробництво. Відомо, що серійний випуск Cybercab заплановано на 2026 рік. Раніше сам Ілон Маск підтверджував, що концепція цієї моделі не передбачає традиційного рульового управління або педалей, що кардинально змінює уявлення про керування транспортом. Утім, попри рішучі заяви з боку керівництва, деякі експерти припускають, що Tesla може піти на певні компроміси й таки залишити можливість ручного керування в окремих модифікаціях, принаймні на початковому етапі впровадження нової моделі.

На опублікованих відеозаписах із заводу добре видно десятки відлитих кузовів, які поки що не є фінальними компонентами, а, ймовірно, служать тестовими зразками. Частина з них буде переплавлена, однак сам факт масштабного гігакастингу свідчить про високий рівень готовності Tesla до переходу на нову концепцію виробництва. Конструкція литих елементів також вказує на те, що компанія не планує відмовлятися від цієї технології, попри припущення, які з'явилися після оновлення моделей Model 3 та Model Y. У випадку з Cybercab застосовуватимуться як передній, так і задній гігакастинг, при цьому задній сегмент позбавлений арок. Експерти вважають, що це зроблено задля полегшення логістики, зменшення загальної ваги машини та спрощення виробничих процесів.

Many more @Tesla Cybercab Castings at Giga Texas today! Looks like around 75 or so in the racks waiting for production line testing (or more than that?) ? pic.twitter.com/0zUdH6BKLx

— Joe Tegtmeyer ? ??? (@JoeTegtmeyer) April 30, 2025

Варто зауважити, що технологія гігакастингу - одна з найінноваційніших практик у сучасному автомобілебудуванні. Вона дозволяє зменшити кількість складових деталей кузова з сотень до одиниць, що не лише спрощує збирання, а й підвищує жорсткість конструкції. Використання цієї технології для безпілотного автомобіля має важливе стратегічне значення: з одного боку, це зменшує витрати, а з іншого - забезпечує швидкість і масштабованість виробництва, що особливо актуально в умовах конкуренції з боку китайських і європейських стартапів у галузі автономного транспорту.


Источник: Autoevolution
Фото: Joe Tegtmeyer
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024