Китайський преміальний бренд Voyah, що належить корпорації Dongfeng, офіційно презентував оновлену версію свого кросовера Free+ ще на автосалоні в Шанхаї. Однак тоді увагу привернуло те, що всі вікна автомобіля були повністю затоновані. Як виявилося, не дарма: салон моделі зазнав кардинальних змін, які компанія вирішила розкрити лише зараз.
В оновленому інтер'єрі Free+ більше немає фірмової трисекційної рухомої панелі з трьома дисплеями, яка була предметом критики з боку власників попередньої версії - зокрема через те, що її положення частково обмежувало огляд. Натомість тепер у салоні встановлена класична двоярусна передня панель із двома окремими екранами. Головний дисплей мультимедійної системи має діагональ приблизно 15 дюймів. Також було змінено форму та розташування вентиляційних дефлекторів, повністю перероблено центральний тунель, на якому більше немає традиційного селектора трансмісії - його місце зайняли дві зони для бездротової зарядки мобільних пристроїв. Окремо варто відзначити і нове кермо, виконане у сучасному стилі, що гармонійно доповнює змінену архітектуру передньої частини салону.
Ключовою новацією у технічному оснащенні стала інтеграція цифрового кокпіта Hongmeng Harmony Space 5.0, розробленого компанією Huawei. Ця система забезпечує інтуїтивне управління мультимедіа, персоналізовані налаштування для водія і пасажирів, а також глибоку інтеграцію з іншими електронними пристроями екосистеми Huawei. Крім того, кросовер отримав новітню версію комплексу допомоги водієві Huawei ADS 4.0, яка підтримує напівавтономне водіння на шосейних дорогах, включно з автоматичним дотриманням смуги, перестроюванням та утриманням безпечної дистанції до інших автомобілів.
Зовні Free+ теж змінився. Найпомітніші зміни торкнулися передньої частини кузова. Автомобіль отримав новий передній бампер, модифіковану радіаторну решітку з підсвічуванням та лідар, розміщений над лобовим склом, що є частиною системи автономного керування. Ці елементи не лише підвищують естетичну привабливість, а й виконують функціональне призначення в межах електронної архітектури автомобіля.
Технічна частина залишилася без змін: гібридна силова установка забезпечує загальну потужність у 483 кінські сили. Це дозволяє Free+ зберігати динамічні характеристики, актуальні для преміум-сегмента. Однак конкретну дату старту продажів оновленої моделі та її вартість компанія поки що офіційно не повідомляє.