Компанія De Tomaso Automobili офіційно завершила розробку серійної версії свого елітного суперкара - берлінетти De Tomaso P72. Прем'єра цього унікального автомобіля знаменує собою важливу подію не лише для шанувальників марки, а й для усього сегменту ексклюзивного автопрому, оскільки P72 уособлює ідею повернення до розкішних автомобілів ручного збирання з глибокою повагою до класичних традицій та сучасних інженерних досягнень.
У фінальній специфікації модель P72 отримала повністю нову вуглепластикову архітектуру, що базується на монококу з цільного шматка композиту, без застосування болтів або клею. Цей інженерний підхід забезпечує виняткову жорсткість конструкції та адаптацію під низьку посадку, що є характерною рисою автомобілів найвищого рівня. Початково планувалося використання шасі Apollo Intensa Emozione, оскільки обидві марки належать гонконгській компанії Ideal Team Ventures, однак на завершальному етапі De Tomaso ухвалила рішення створити повністю оригінальне шасі, яке відповідає індивідуальній концепції P72.
Підвіска автомобіля - це результат кропіткої праці інженерів із залученням досвіду перегонових технологій. Геометрія побудована на подвійних поперечних важелях з підштовхувальними штангами, а також амортизаторами, які мають незалежні налаштування для фаз стиснення та відбою. Особливу увагу було приділено точності реакцій незалежно від погодних умов, що досягається завдяки герметичним підшипникам - елементам, запозиченим із перегонів GT4.
Ключовим елементом суперкара став силовий агрегат - компресорний V8 об'ємом 5,0 літрів, потужністю 700 кінських сил і 820 Нм крутного моменту. Двигун створено вручну спеціально для серії P. Хоча прямо не згадується, його архітектура, ймовірно, базується на добре знаному Ford Coyote, суттєво модифікованому для відповідності вимогам цієї моделі. Трансмісія - шестиступенева механічна коробка передач із вкороченими передаточними числами, яка забезпечує неймовірну чутливість і миттєву реакцію на натискання педалі газу, що особливо важливо для автомобілів класу гран-туризмо з трековим потенціалом.
Особливу увагу в De Tomaso приділили оформленню інтер'єру. Салон моделі P72 - це вишукане поєднання інженерного мистецтва та ювелірної майстерності. Центральним акцентом став механічний важіль перемикання передач з відкритою кулісою, виготовлений із металу, так само як і прилади, що встановлені у фрезеровані алюмінієві колодці. Кожен елемент оздоблення виготовляється вручну та виготовляється одним із трьох способів - шліфуванням, поліруванням або піскоструминною обробкою. У салоні немає традиційної мультимедійної системи, що підкреслює автентичність та спрямованість на водійське задоволення, однак є зручне рішення для використання смартфона як навігаційного пристрою завдяки спеціальному тримачу.
Технічним партнером De Tomaso у створенні P72 виступила компанія HWA, добре знана в автомобільному світі своїми проєктами найвищого ґатунку, серед яких Pagani Huayra R, Apollo Intensa Emozione та рестомоди на базі Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II. Це партнерство стало запорукою інженерної бездоганності та дотримання найвищих стандартів якості.
Виробництво моделі буде суворо обмежене - всього 72 екземпляри. Перші автомобілі будуть передані клієнтам уже наприкінці цього року. De Tomaso також натякає на можливий наступний проєкт - P900, надпотужний трековий гіперкар вартістю близько трьох мільйонів доларів, для якого розглядаються два двигуни - атмосферний V12 і V10 від Judd. Така стратегія вказує на наміри бренду закріпитися в найвибагливішому сегменті автомобільного ринку, орієнтованому на колекціонерів, гонщиків і справжніх поціновувачів інженерної досконалості.
Таким чином, De Tomaso P72 - це не просто новий автомобіль, а сучасне втілення духу класичних берлінетт епохи 60-х років із застосуванням найпередовіших матеріалів і технологій. Це автомобіль, що поєднує в собі історичну спадщину та безкомпромісний підхід до якості й естетики, який здатен задовольнити найвибагливіших ентузіастів у світі високих швидкостей і вишуканого дизайну.