В Італії стартувало виробництво хетчбеків Fiat 500 Hybrid

19:07 13.05.2025
В Італії стартувало виробництво хетчбеків Fiat 500 Hybrid

На заводі Mirafiori у Турині, що належить концерну Stellantis, стартувало тестове виробництво нового покоління гібридного хетчбека Fiat 500 Hybrid. Йдеться про оновлену версію культової «п'ятисотки» зразка 2020 року, яка донедавна пропонувалася виключно у вигляді електромобіля. Тепер же компанія Fiat вирішила повернути до лінійки й модель з двигуном внутрішнього згоряння, щоправда - у м'якогібридному виконанні.

Як повідомляють європейські ЗМІ, новий Fiat 500 Hybrid отримає знайому силову установку, запозичену у попередньої версії, яку вже знято з виробництва. Це трициліндровий бензиновий атмосферний двигун об'ємом 1,0 літра, який працює у парі з 12-вольтовим стартер-генератором. Гібридна система матиме характерну для м'яких гібридів конфігурацію, що дозволить трохи знизити витрати пального, але не надасть змоги рухатися виключно на електротязі. Автомобілі будуть доступні виключно з механічною коробкою передач, що ще більше підкреслює орієнтацію моделі на класичних автомобілістів.

Серійне виробництво нових гібридних Fiat 500 планується розпочати вже у листопаді 2025 року. За офіційною інформацією Stellantis, підприємство у Турині розраховує випускати до 100 тисяч таких автомобілів щороку. Це стане важливою складовою нового стратегічного плану під назвою Piano Italia, згідно з яким компанія прагне вдихнути нове життя у виробництво в Італії, зокрема, шляхом розширення модельного ряду на найбільшому заводі в Турині.

Представники Fiat зазначають, що рішення повернути до лінійки версію з бензиновим двигуном частково було зумовлене побажаннями споживачів, насамперед літніх людей, які висловлювали невдоволення необхідністю користуватися повністю електричними авто. Також у Stellantis визнають, що обсяги продажів електричної модифікації Fiat 500E не виправдали очікувань, попри те що ця модель є флагманом марки у сегменті електромобілів. Компанія відчуває, що має реагувати на зміну настроїв покупців, які, за словами представників бренду, «відвернулися від стійких рішень», маючи на увазі зниження попиту на електрокари в Європі.

Це рішення Fiat можна розглядати як прагматичний крок до збереження комерційної привабливості моделі Fiat 500, яка залишається символом бренду вже не одне десятиліття. У той час, як автовиробники по всьому світу змушені переосмислювати свої електричні стратегії через уповільнення темпів зростання цього сегменту, Fiat обрав шлях адаптації, що дозволяє зберегти виробничі потужності та лояльну клієнтську базу, не втрачаючи при цьому контакт з майбутнім, де електрифікація все ж лишається довгостроковим орієнтиром.


Источник: Stellantis
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024